مرد افغان که زن جوانی را مقابل نوزاد هفت‌ماهه‌اش مورد آزار قرار داده بود، در جلسه دادگاه منکر اتهامش شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۹۴
آزار زن جوان مقابل فرزندش

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سوم دی ماه سال 93 و در پی شکایت مردی در پلیس آگاهی ورامین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شاکی به ماموران گفت: من سرایدار یک ویلا هستم و روزها برای کار به باغ‌های اطراف می‌روم. امروز عصر وقتی به خانه بازگشتم متوجه کبودی صورت همسرم شدم. او در گوشه‌ای از اتاق نشسته بود و گریه می‌کرد. وقتی آرام شد، راز جنایتی سیاه را فاش کرد و گفت: کارگری افغان او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

پس از این شکایت، پرونده‌ای در اداره آگاهی تشکیل شد و ماموران به تحقیق از زن 27 ساله پرداختند. زن جوان در حالی که وضعیت روحی مناسبی نداشت، عنوان کرد: متهم به‌عنوان کارگر در باغ‌های اطراف ویلا کار می‌کند. او چندبار مقابل ویلا آمد و از من چای خواست.

به‌دلیل این که همسرم در خانه نبود، به او چای ندادم. روز حادثه از بالای دیوار وارد خانه شد و قصد آزارم را داشت که مقاومت کردم. مرد افغان مرا بشدت کتک زد و لباس‌هایم را پاره کرد. از او خواستم به‌خاطر بچه هفت ماهه‌ام به من رحم کند، اما مرد متجاوز بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و گریخت.

زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد که پزشکان ضرب و جرح و آزار او را تائید کردند.

ماموران با سرنخ‌هایی که از متهم به‌دست آورده بودند، او را دستگیر کردند که در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد.

انکار در دادگاه

پرونده این جنایت سیاه دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی حسین اصغرزاده رسیدگی شد. متهم در این جلسه با رد اتهامش گفت: قبول دارم وارد خانه زن جوان شدم، اما او سر و صدا راه انداخت و من فرار کردم. اتهام آزار و اذیت را قبول ندارم. پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴۴
كارمند مفلس
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
باید تمام افغان ها از كشور عزیزمان اخراج گردند تا زنانمان از این وضعیت و فجایع نجات یابند
ناشناس
-
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
چشم سرگرد!!دیگه امری نیست قربان
الی
-
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
ستایش افغانی رو تجاوز كرد بعدش كشتش و اسید ریخت چرا صداتون بلند نشد
هموطن
-
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
هیچ نیازی به جلسه نیست اعدامش كنید تا بیشتر از این هویت ایرانیان لگد مال نشده است
رضا
-
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
تا كی باید این افغان ها در ایران جولان دهند و هر بلایی دلشون میخواد سر ناموس این مملكت بیارن؟؟؟؟
ایرانی
-
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
شیوای بلخی باز هم حرفی برای گفتن داری؟
شیوای بلخی
-
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
حرف مااینه كه ازمیزبانان یاد گرفته وهركسی مجازات خودش رومی بینه .حرف مااینه كه این كامنت هارابه هرخارجی نشون بدی شخصیت ایرونیهادستش میاد.نژادپرستی ومهاجرستیزی .هرسیاه پوستی كه تجاوز به یك امریكایی كردنباید تمام سیاهپوستهاروتوهین كردبلكه ممكنه اون سیاهپوست رئیس جمهورهمون كشوربشه ..
اهواز
-
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
این همون میر افغانه !!! حواستون باشه !!!
بینام
-
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
آره ما نژادپرستیم، اصلا در شان شما ملت بزرگوار افغان نیستیم! لطفا برید مملكت خودتون و بذارید ما تو درد نژاد پرستی خودمون بمیریم!
ناشناس
-
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
اوج حقارت است افغانی میاد دركشور اسلامی جرم و جنایت میكند به زن بچه مردم تجاوز میكند . یك نفر نیست بپرسد وقتی كه ثابت شده چه نیازی به محاكمه است
ناشناس
-
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
كشوراسلامی ؟!اسلامی كه مامی شناسیم برتری به تقوا گفته نه نژاد و ملیت . در اسلام ما هركسی مجازات خودش رومی بینه
داربزین زنجان
-
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
دارش بزنین این ...
یونس
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
باز هم جنایت بازهم تجاوز بازهم افغان تا كی باید تحمل ..... مسئولین تا كی خواب
ای كاش تمام شهرها مثل تبریز بودند كه اجازه نفس كشیدن به یك افغانی رو تو شهرشون نمیدن درود بر شرفشان....
در بعضی شهرها برایشان شهرك ساختند و اعتبار دولتی میلیاردی خرجشان میكنند تا اینگونه شاهد جنایتهایشان باشیم
یعنی اعتبار بین المللی اینقدر شیرینه كه ناموستون رو هر روز جلو چشماتون بیارن تا كی تحمل
علی تهرانی
-
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
باسلام:تا كی این افغانیهای متجاوز كه درگوشه وكنار این كشور جولان میدهند باید به نوامیس وخواهران ما تجاوز كنند وهیچ كس جلودار اینها نمیباشد.اینها نمك میخورند ونمكدان میشكنند.وبدا به حال آنانی كه به این ها موقعیت شغلی میدهند واینها را گستاخ تر میكند.
ب
-
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
ما ایرانیا گاها به گروهایی از هموطنمون توهین واهانت میكنیم بدون انكه به همدیگر احترام گذاشته باشیم این عاقبت عملمان نسبت به همدیگر میباشد اگه یه مدتی بگذرد نوامیسمان نمیتونن تو خیابونا از ترس افغانیا راه برن همه چیز ایرانیان را از دستشان گرفتنند حتی غیرت را
اهواز
-
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
افغانی هموطن ما نیست !
نیما
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
هرجا صحبت از تجاوز و جنایت و دزدی است پای یك افغانی هم در میان است ، واقعا اینها مهاجر و پناهنده بودند یا یك مشت قاتل وحشی و آدمكش و متجاوز به نوامیس ؟
هیچكس در ایران از افغانیها خوشش نمیاد غیر از یكعده كارفرمایان سودجو و فرصت طلب كه برای زیرپا گذاشتن حق كارگر ایرانی از افغانیها سواستفاده میكنند !!!
جالبه كه افغانیها با این خصوصیات اخلاقی روز به روز پرروتر و طلبكارتر هم میشن و درخواست امتیازات بیشتری را دارند !!!
در فضای مجازی هم تبلیغات شدید ضد ایرانی به راه انداخته اند تا از كشور و ملت ما امتیاز بگیرند بقول یكی از دوستان افغانیها به كشور و ملت ایران به چشم طعمه نگاه میكنند
این موجود كثیف باید اعدام شود ، متاسفانه مسئولین در خواب هستند و در قبال اینهمه جرم و جنایت افغانیها در ایران هیچ اقدامی انجام نمیدهند ، همه افغانیها باید از ایران اخراج شوند
میرافغان
-
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
اتهام زناچهارتاشاهدمیخوادآنهم مرد طبق قوانین ایران .شماقانونتون كجاییه .بعدبه هزاران نفرتوهین می كنید
علی
-
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
صحیح است رفیق
بینام
-
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
اگه نمیخواین توهین بشنوین برید مملكت خودتون! واسه ی شماها دعوت نامه ندادیم !شماها لازم نكرده به قضات كاركشته ی ایرانی درس قانون بدید!
ناهید
-
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
تقصیر خود ما ایرانیهاست كه به افغانیها بیش از قیمتشان بها دادیم و بخاطر همدین و همزبان بودنمان دروازه های مملكتمان را گشودیم و تا پنج میلیون افغانی را بدون هیچ ضابطه و قانونی به ایران راه دادیم ، به خیانتهایشان در تاریخ توجه نكردیم كه در زمان جنگهای ایران و عثمانی به مزدوران بی مزد دشمن تبدیل شده بودند و با خیانتشان قسمتی از اصلی ترین قسمتهای خاك ایران از ایران جدا شد ، الان هم در ایران در كمال وقاحت و پررویی انواع و اقسام جرایم را مرتكب میشوند و نمك خورده نمكدان میشكنند !!!
مسئولین باید هرچه سریعتر تكلیف ملت ایران را با افغانیها مشخص كنند و همه افغانیها را به افغانستان باز گردانند ، خیلی جالبه كه دادگاه بعد از ۲ سال تشكیل شده و هنوز اعلام رای نكرده ، در ماجرای ستایش قریشی همه شاهد بودیم كه این افراد با راه انداختن جنجال رسانه ای قصد بردن آبروی ایران را داشتند !!!
آیا مسئولین در خوابند ؟
بسیار سپاسگزارم از جام جم
ناهید
-
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
در جنگهای ایران و عثمانی اكثریت مطلق افغانیها بعلت مذهب سنی با هماهنگی دولت عثمانی مدام در شرق ایران شورش و به ایران خیانت میكردند ، و بعد در خیانت دیگری هماهنگ با استعمار انگلیس خراسان بزرگ را از ایران جدا كردند
حكیم خراسانی
-
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
افغانیها درصد بالایی از جرایم خشن رو در كشور ما انجام میدن كه بنا بر برخی گزارشها تا ۳۰ درصد از جرایم خشن در استانهایی مثل كرمان و ۱۷ درصد جرایم خشن در كل كشور مربوط به افغانیهاست كه با توجه به نسبت جمعیت افغانیها به كل جمعیت ایران این درصد از جرم و جنایت واقعا قابل توجه و شگفت انگیز است، باید یكبار و برای همیشه تكلیف ملت ایران با افغانیها مشخص شود ، آیا خودشیرینی كردن برای سازمانهای پولكی باصطلاح مدافع حقوق بشر برای مسئولین بیشتر اهمیت دارد یا جان و مال و ناموس ملت ایران ؟
علی
-
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
واقعا از دست افغانی ها خسته شده ایم
ایرانی
-
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
بازم افغانی
علی
-
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
اعدام تمام قاتلین و متجاوزین افغان بدون درنگ ، تشدید مجازات افاغنه غیر مجاز و قاچاقچیان انسان و طرد تمام افغانیها از ایران خواسته همه ما ایرانیهاست
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
حروم لقمه روبایددارش زدو...
شیدا
-
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
چقدر خنده دار این جانیا دارن ازما دفاع میكنن.تمام جونای مارو با موادمخدرشما افغانها بدبخت كردید.چی میخوایید ازایران مگه ارث پدرتونه برید دیگه.
مبینا
-
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
این طرح بازگشت داوطلبانه افغانیها هم كلاه گشادی بود كه كمیساریای پناهندگان بر سر مسئولان ما گذاشتن ، وزیر كشور ما هم در كمال خوشخیالی مدام بر اجرای این طرح تاكید میكنه ، این طرح باید فورا لغو بشه و بازگشت اجباری مهاجرین و پناهندگان در دستور كار قرار بگیره ،
سعید
-
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
آزار زن جوان مقابل فرزندش توسط یك افغانی - تیتر را درست كنید - این افغانها سالهاست كه توی ایران انواع جرم , جنایت را انجام میدهند حالا هم همه در خواب هستند , كشورهای اروپایی محدودیت های ویژه ای برای اتباع افغانی دارند و خیلی از اتباع افغانی كه در اروپا هستند را دیپورت میكنند . اما توی ایران همه خواب هستند .
علی
-
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
كاملا موافقم و فكر می كنم همه ایرانیان با دیپورت افغانی ها (حداقل آنهایی كه مرتكب جرم قتل و تجاوز) می شوند موافق هستند .
علی والا
-
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
جام‌جم تو هم بلایی ها
فقط در خبرهای ضد افغانی این حجم از نظرات را منتشر می‌كنی بلا
به افغانیا رحم نمی‌كنی
به جوونای خودمون رحم كن. این حجم نظرات پر از خشونت را منتشر می‌كنی برای تقابل؟ والله در همان دنیای غرب كافر بی‌در و پیكر هم روی انتشار اخبار و انتشار نظرات مردم وسواس به خرج می‌دهند چه برسد به كشور و ملت ما كه زیر ذره‌بین دوست و دشمن هستیم!
این خیزشی كه شما به پا می‌كنی از سرانجامش اطلاع داری؟ روانشناس و جامعه‌شناس و حقوقدان و كارشناس نداره دَم و دستگاه شما؟
قانون گنه كرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدن سر مسگری را در جامعه دارید رواج می‌دهید.
حالا اگر یك عده یا چند نفر یا چند درصد از اجتماع مهاجران هم مجرم باشند آیا گناهشان را به پای همه‌ی مهاجران بایستی نوشت؟
كم بودند رزمنده‌های افغانی كه در جنگ علیه صدام بعثی مشاركت داشتند؟
كم هستند كارگران زحمت‌كش افغانی كه در مشاغل سخت و زیان‌آور كه هیچكدام از هموطنان خودمان حاضر به انجام آن كار نیستند مشغول به كارند؟
كم هستند مدافعین حرم افغانی كه در مقابل دشمنان درجه یك ما در حال رزم و شهادت هستند؟
شما از وجود افراد خودسر و كله‌جوش كه همواره در پی تخریب حكومت و ملت ایران هستند ناآگاهید؟ نمی‌دانید كه عده‌ای در پی تفرقه انداختن بین مسلمین هستند؟
البته كه همه مجرمان و این مجرم باید به سزای اعمال خود برسند. البته كه مسؤولین بایستی در پی چاره‌جویی برای كاستن جرائم بخصوص جرائمی كه توسط مهاجرین وقوع می‌یابد باشند اما لطفاً جام جم عزیز لااقل و حداقل پای‌بند به شرایط خودتان برای انتشار نظرات كاربران باشید تا این حجم خشونت توأم با توهین را روانه‌ی اجتماع نكنید كه می‌تواند سرمنشاء جرائم بزرگتر گردد.
درود بر ایران و ایرانی و نابود باد جرم و جور و ظلم و كین
علیرضا
-
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
جناب علی والا شهروند افغانی آنهایی كه رفتند دارند مدافع حرم شدند , پول خوب میگیرند , مفت كار نمیكنند و داوطلبانه رفتند كه تیپ فاطمیون تو افغانستان است , اون دسته هم كه آمدند جنگیدند علیه صدام , خیلی عده كمی بودند , اینها هم كه در ایران كارگر زحمت كش هستند , مزد میگیرند و مفت كار نمیكنند
امیرحسین
-
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
اخبار تجاوز گروهی تعدادی اتباع افغانی را به یك زن سوئدی را در رسانه های سوئدی بخوان بعد اظهار نظر كن , اخبار تجاوز افاغنه به دختران آلمانی در هامبورگ آلمان را هم بخوان در رسانه های آلمانی بعد اظهار نظر كن , آخرین مورد هم كه به جریان آریزونا , امریكا بود كه مثل بمب در سراسر جهان اخبارش پیچیده شد را دنبال میكردی و قوانینی كه اروپا و امریكا برای ورود اتباع افغانی وضع كردند میدیدی بعد اظهار نظر میكردید , شما میتوانید به كشورتان افغانستان برگردید تا دیگر كسی علیه شما حرف نزند , بروید به خانه و كاشانه خودتان در افغانستان , در حال حاضر حكومت دارید و امنیت نسبی هم برقرار است .
پوریا
-
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
پلیس اتریش 5 تن از مهاجران افغانی را روز یكشنیه 14 شهریور 95 به جرم تجاوز جنسی بازداشت كرد. این در حالی است كه 4 تن آنان، 14 تا 16 سال سن دارند و تنها یك تن از آنها 22 سال دارد. خبر از شبكه آر تی ال اتریش پخش شده است و جامعه اتریش را تكان داد .
فقط مظلوم نمایی , حقتان خورده شده , مظلوم واقع شدید را خوب بلد هستید نقش بازی كنید .
نرم افزار موبایل
-
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
ربطی به افغانی یاایرانی بودن نداره،اقایون ،خانومااینقدرنژادپرست نباشین،مجرم هركی كه باشه بایدمجازات بشه،دین اسلام نژادپرستی رونمیپذیره،افغانیهای خوب هم داریم .مدافعین حرم تیپ فاطمیون افغانی هستن وواقعامردهستن....
نصیر
-
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
در مملكت ما مشكل مشكل افاغنه نیست . مشكل ما مشكل برخی مسئولین ماست كه حقوق نجومی میگیرن و راست رات راه میرن و هیچ كاری به ان كارها ندارند.
علی
-
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
متجاوز را به سزای عملش برسونید وقت دادگاه را نگیرید نظریه پزشكی قانونی كافی است .
داریوش
-
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
به هر جهت دولت باید به خواست ملت ایران احترام بگذرد و اتباع افغان را به كشورشان افغانستان بازگرداند با توجه به اینكه در حال حاضر در افغانستان یك دولت مستقل وجود دارد و امنیت نسبی برقرار شده است و دیگه وقت آن رسیده كه این مهمانان ناخوانده به كشورشان افغانستان بازگرداننده شوند با توجه به اینكه این مهمانان ناخوانده , سالها انواع جرم , جنایات , فساد را در ایران بوجود آوردند و برای ایرانیان مشكلات عدیده ای بوجود اوردند تازه طلبكار هم هستند و این بدلیل نرمش های بی جهت دولت بود .
كامبیز
-
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
مسئولین باید یك برنامه مدون و اساسی برای بازگرداندن افاغنه به كشورشان پیاده كنند تا این مهمانان ناخوانده به كشور خودشان افغانستان بازگردانده شوند با توجه به اینكه در كشور پر از اتباع افغان بصورت غیر مجاز و مجاز وجود دارد كه این حجم از این مهمانان ناخوانده موجب مشكلات زیادی برای ایران و ایرانیان شده است و مسایل ناهنجاریهای اجتماعی , فرهنگی , اقتصادی زیادی به ایران وارد آمده باید از مردم ایران رای گیری كنید تا ببینید اكثریت ملت ایران مخالف ورود و وجود افاغنه در داخل كشور هستند , كشورهای عربی بسیار حساس هستند در مورد ورود اتباع افغانی به داخل كشورشان اما متاسفانه در ایران اتباع افغانی پر كردند مملكت را .
زرنگ
-
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
جام جم عزیز , این تعداد لایك ها ایراد دارد هر چقدر كه لایك میزنیم مثل شماره لایك میخورد یعنی اگر من ۱۰ بر لایك كنم میشود این را یك طوری طراحی كنید كه فقط یكبار لایك بخورد یا اینكه ۱۰۰ اگر لایك زدیم ۱۰۰ تا لایك بخورد
سارا
-
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
۰
۰
دیگر وقت آن رسیده كه مسولین كشور یك فكر اساسی برای بازگرداندن افاغنه به كشورشان افغانستان انجام دهند و مردم ایران یك نفس راحت بكشند از دست این مهمان های ناخوانده , به هر جهت باید طرحی در دولت و مجلس و قوه قضائیه و شورای عالی امنیت كشور ریخته شود تا اتباع افغان به كشورشان بازگردانده شوند و اگر هم قرار است كمكی به اینها شود این كمك در خود افغانستان به اینها شود .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها