مدیر مجموعه نمایشگاهی CTW از برنامه ۵ ساله چین برای تقویت روابط تجاری و اقتصادی خود با ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۸
برنامه ۵ ساله چین برای تقویت روابط تجاری با ایران

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دیوید وانگ این خبر را در نشست خبری نمایشگاه هفته تجاری چین در ایران مطرح کرد.

نمایشگاه هفته تجاری چین (CTW Iran ۲۰۱۶) روزهای ۲۹ تا ۳۱ شهریور ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

این رویداد را شرکت نوژن‌راد و مجموعه نمایشگاهی CTW سازماندهی کرده‌اند و شهرداری تهران،اتاق بازرگانی بین‌اللملی چین و شورای توسعه روابط تجاری چین (ccpit)از آن پشتیبانی می‌کنند.

فرصتی برای معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان چینی

کیان معتمدی‌کیا، مدیرعامل شرکت نوژن‌راد در این نشست خبری با اشاره به طرح دولت چین برای احیای جاده ابریشم گفت: دولت این کشور برای اجرایی کردن طرح خود برنامه‌هایی را برای معرفی محصولات خود در بازارهای هدف اجرا کرده است که برگزاری نمایشگاه CTW از جمله آن‌هاست.

وی افزود: در این نمایشگاه، محصولات با کیفیت و های‌تک چینی در معرض نمایشگاه قرار می‌گیرند.

انتقال دانش فنی چین به ایران

دیوید وانگ، مدیر مجموعه نمایشگاهی CTW نیز گفت: در مرحله نخست باید دیدگاه مردم ایران را نسبت به محصولات چینی تغییر دهیم چرا که تولیدکنندگان ما می‌توانند بهترین کیفیت را با تکنولوژی مدرن و با قیمت معقول و رقابتی تولید و عرضه کنند.

وانگ افزود: جلسه‌هایی که در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود این فرصت را در اختیار فعالان اقتصادی دو کشور قرار می‌دهند که مذاکرات لازم را در زمینه واردات محصولات نهایی، انتقال تکنولوژی یا جذب سرمایه‌گذاری انجام دهند.

مدیر مجموعه نمایشگاهی CTW با اشاره به هزینه پایین تولید در چین گفت: شاید سرمایه‌گذاری در زمینه تولید مشترک در ایران چندان به صرفه نباشد اما امکان انتقال تکنولوژی و دانش فنی تولید به این کشور وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها