تندباد شدید با سرعت 90 تا 130 کیلومتر بر ساعت بامداد امروز استان مازندران را درنوردید.
کد خبر: ۹۴۰۲۴۹
طوفان130 کیلومتری در مازندران

به گزارش جام چم آنلاین معاون هواشناسی مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاراان جوان با بیان اینکه بیشترین سرعت تندباد با 130 کیلومتر در شهرستان قائمشهر ثبت‌شد که البته لحظه ای بوده است گفت: شدت این تندباد ،که از ساعت 4 بامداد امروز از سمت غرب مازندران شروع شده بود،در شهرهای آمل 94کیلومتر، نوشهر65 کیلومتر، قائم‌شهر 130کیلومتر و ساری 80کیلومتر بر ساعت ثبت‌شده است.

اسدی با اشاره به اینکه تا ظهر امروز بارشهای نقطه ای و رگباری در استان دور از انتظار نیست گفت: از بعدازظهر بارشها در حد پراکنده خواهد بود و فردا هوای استان نیمه ابری و ابری است.

وی افزود: با تأثیر این سامانه تاکنون آمل 68 میلی متر ونوشهر 47میلی‌متر بیشترین بارش را داشته اند

مدیر کل مدیریت بحران مازندران نیز با بیان اینکه تند باد بامداد امروز در برخی شهرهای استان خسارت‌هایی داشته است. گفت: تیم ها ی کارشناسی ستاد بحران در اداره کل هواشناسی استان مستقر هستند.

احمدی گفت :در شهرهای محمود آباد ،آمل ، بابل، قائمشهر ، سوادکوه شمالی و ساری خسارت وارد شد و بیشترین خسارت در بخش سربندی ساختمانها و شکستن درختها و قطعی برق و آبگرفتگی معابر بوده است.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب را کارشناسان هواشناسی پیش بینی کرده بودند.گفت :خوشبختانه تا کنون هیچ گونه مصدومیت و یا کشته ای گزارش نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۰
محمد از ساری : از ساعت 4 صبح یكسره رعدوبرق و باد و باران ، طوریكه هوا روشن بود و نیازی به روشن كردن برق نبود ، من هم بلافاصله نماز آیات خوندم

نیازمندی ها