مشاور وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

دستگیری یکی از زمین خواران ورزشگاه اصفهان

مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان از احداث اردوگاه ورزشی در حد استانداردهای بین المللی در شهرستان چادگان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۱۸۴
اردوگاه ورزشی ذوب‌آهن در چادگان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، فاطمه علمداری مشاور فرهنگی و اجتماعی شرکت ذوب آهن اصفهان در مراسم تجلیل از قهرمانان باشگاه ذوب آهن اصفهان افزود: مراحل مطالعاتی و مقدماتی احداث این اردوگاه ورزشی از سوی شرکت ذوب آهن اصفهان انجام شده و منتظر دریافت مجوز آغاز عملیات اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تیم های ورزشی کشور برای آماده سازی مجبور به برگزاری اردوهای خارج از کشور هستند، گفت: احداث این اردوگاه موجب خواهد شد تا از خروج ارز از کشور جلوگیری شود.

وی با اشاره به فعالیت ها و اقدم های این باشگاه در توسعه ورزش گفت: این باشگاه در حوزه عمرانی علاوه بر خریداری و نصب پیشرفته ترین تجهیزات ورزشی، از بالاترین سرانه ورزشی در سطح کشور برخوردار است.

مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: احداث سالن بدنسازی، احداث سالن چند منظوره استاد حسینعلی توصیفیان، بازسازی دو ورزشگاه فولادشهرو ملت براساس استانداردها و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازسازی کامل سالن چند منظوره حجاب بانوان در فولادشهر، پروژه نور استاندارد ورزشگاه ملت و آغاز عملیات احداث چمن مصنوعی بین المللی تحت لیسانس فیفا در مجموعه شفق از جمله طرح های عمرانی مهم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در سال های اخیر است.

علمداری همچنین با اشاره به افتخارات باشگاه ذوب آهن و توسعه ورزش همگانی در رشته های مختلف گفت: ورزش همگانی یکی از مسائل بسیار با اهمیتی است که باید برای توسعه آن بیش از پیش تلاش کنیم.

وی گفت: در شرایطی که کشور در فشارهای سیاسی و اقتصادی قرار دارد، جوانان ایران در ورزش، علم و هنر با کسب موفقیت های بین المللی و برافراشته شدن پرچم ایران، برای نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرینی می کنند.

مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به شکرگزاری سهراب مرادی و کیانوش رستمی پس از کسب مدال قهرمانی المپیک و اهدای آن به شهدای مدافع حرم گفت: این اقدام، یک پیام فرهنگی است که آحاد ملت، پشتیبان نظام هستند و آن چه کسب کردند در راه اسلام و برای پاسداشت خون شهدا هدیه دادند و این مهم، جایگاه ورزش قهرمانی را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: این رفتار فرهنگی توسط ورزشکاران ذوب آهن اصفهان در سطح بین الملل تجلی یافت و امیدواریم که این موفقیت ها ادامه یابد.

علمداری در ادامه با تشریح فعالیت ها و افتخارات باشگاه ذوب آهن اصفهان در رشته های مختلف ، کسب این موفقیت ها را پیوند صنعت و ورزش بیان کرد و افزود: توسعه اقتصادی فرهنگی و اجتماعی همراه با سیاست های اقتصادی را در بردارد.

براساس این گزارش، مراسم تجلیل از قهرمانان باشگاه ذوب آهن با حضور مسئولان، قهرمانان و کارکنان شرکت ذوب آهن اصفهان در سالن کوثر این شهر برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها