نگاهی به ظرفیت‌ها و خدمات یک بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی؛

انجام رایگان پیشرفته‌ترین اعمال جراحی قلب برای بیمه‌شدگان در بیمارستان لواسانی

مدیر بیمارستان تخصصی قلب فرشچیان شهرستان همدان از تجهیز و راه‌اندازی بخش‌های پزشکی هسته‌ای و مراقبت‌های ویژه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۷
پزشکی هسته‌ای در بیمارستان فرشچیان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از همدان، محمد باقری گفت: با مجهز شدن بیمارستان فرشچیان به دستگاه تشخیص هسته‌ای بیماران نیاز به پرداخت هزینه‌های بالا یا حضور در سایر استان‌ها برای درمان ندارند.

وی افزود: این دستگاه اقدام به تصویربرداری از قلب و ارائه اطلاعاتی به منظور انجام دیگر اقدام‌های مورد نیاز توسط پزشک می‌کند و هزینه درمان با استفاده از آن 10 برابر کمتر از بخش خصوصی است و این امر در کاهش هزینه درمان بیماران مؤثر بوده است.

مدیر بیمارستان تخصصی قلب فرشچیان ادامه داد: 3 پزشک متخصص طب هسته‌ای، کار درمان با استفاده از این دستگاه را عهده‌دار هستند و علاوه بر این 10 کارشناس پزشکی هسته‌ای هم در این مجموعه همکاری دارند.

وی گفت: دستگاه پزشکی هسته‌ای نخستین دستگاه پزشکی دولتی این استان است و علاوه بر این 2 دستگاه پزشکی هسته‌ای مربوط به بخش خصوصی نیز در همدان به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

باقری ابراز امیدواری کرد: با توسعه فضای بخش جدید پزشکی هسته‌ای و مراقبت‌های ویژه بیمارستان قلب فرشچیان بتوان دستگاه جدید خریداری و در این مرکز مستقر کرد تا دیگر نگرانی بیماران در خصوص نوبت‌های طولانی برای درمان رفع شود.

گفتنی است؛ بیمارستان قلب فرشچیان با 25 هزار متر مربع زیربنا در 9 طبقه دارای تجهیزاتی نظیر ام.‌آر.آی، آنژیوگرافی، سی‌تی اسکن، گاما اسکن هر کدام یک دستگاه، انواع اکوکاردیوگرافی، پمپ‌های جراحی قلب باز، دستگاه اکسیژن‌ساز و امحای زباله، تجهیزات چهارگانه، دستگاه‌های رادیولوژی و تجهیزات بخش‌های ویژه با 220 تخت تخصصی و فوق تخصصی فعال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها