جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌های روسیه پایگاه هوایی همدان را ترک کردند.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۸
جنگنده‌های روسی پایگاه همدان را ترک کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران اعلام کرده که جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌های روسیه که برای بمباران مواضع تروریست‌ها در سوریه از پایگاه همدان استفاده می‌کردند، این پایگاه را ترک کردند.

پیش از این، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که تعدادی از جنگنده‌های سوخو 34 (SU34) و بمب‌افکن‌های توپولوف 22 ام 3 (TU22-M3) متعلق به ارتش روسیه برای بمباران مواضع تروریست‌ها در سوریه، از پایگاه هوایی نوژه در استان همدان - ایران استفاده می‌کنند.

سفیر روسیه در تهران گفته است: مسکو امیدوار است که تهران و مسکو بتوانند تعامل در روند حل و فصل سوریه را تقویت کنند ولی همه نظامیان روسی هم اکنون پایگاه هوایی همدان را ترک کرده‌اند.

به گفته جاگاریان، نیروهای هوافضای روسیه ممکن است در صورت لزوم و بنابر تصمیم سران روسیه و ایران، عملیات خود از پایگاه هوایی همدان را از سر بگیرند.

صبح امروز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرده بود که عملیات نظامی روس‌ها از پایگاه هوایی همدان "عجالتاً" پایان یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
.
-
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
"عجالتاً" یعنی چی؟
روح الله
-
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
مرگ بر امریكا كه در همه كارها فتنه ایجاد میكند
رضا
-
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
روح الله امریكا؟ فكر كنم روسیه اومده تو خاك ما ها خدا شفات بده
منوچهر
-
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
عجالتا" جو گیری نبوده آنهارا پس فرستادند! یعنی اینقدر رسانه های غربی روی ما نفوذ دارند؟!
یوسف
-
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
فراموش نكنیم كه همین روسیه در بتصویب رساندن 4قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل دایر بر تحریم اقتصادی وانزوای ایران در جامعه ملل نقش اساسی داشت یا حداقل هیچ مخالفتی با تصویبشان نداشت.وهرزمان كه لازم بوده از منافع خود هیچ كوتاه نیامده.
mohsen
-
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
كجائید ای شهیدان خدائی بلاجویان دشت كربلائی .ای كاش باز هم زمان جنگ و دهه 60 بود و روسیه رو هم سر جایش می نشاندیم.

نیازمندی ها