مرد جنایتکار که به خاطر رابطه شیطانی همسرش را کشته و در کوه دفن کرده بود، در خواب دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۶۷
قتل زن بی‌گناه به خاطر رابطه شیطانی

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از صبح شنبه این هفته و در پی کشف جسدی در ارتفاعات بین روستاهای بساروج و سیاهسر در دستور کار تیم جنایی مشهد قرار گرفت.

مرد چوپانی خود را به ماموران رساند و گفت: امروز گوسفندان را برای چرا به ارتفاعات بین دو روستا برده بودم. سگ گله خود را به شیاری رساند و درحالی که پنجه بر خاک می‌کشید، پارس می‌کرد. خودم را به آنجا رساندم و با پای انسانی روبه‌رو شدم که از خاک بیرون آمده بود.

در ادامه تیمی از ماموران همراه سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد راهی محل شدند. پس از خارج کردن جسد از خاک مشخص شد، جنازه متعلق به زنی حدود 30 ساله است که بیش از دو هفته از مرگ او می‌گذرد. با توجه به وضعیت جسد به نظر می‌رسید او بر اثر خفگی فوت شده باشد.

همچنین خاک از محل دیگری به آنجا منتقل و روی جسد ریخته شده بود.

سرنخ ماجرا

درحالی که تیم جنایی در حال تحقیق بود، مرد موتورسواری به ماموران گفت: دو هفته قبل در حال عبور از این منطقه، راننده نیسانی را دیدم که سراسیمه در حال خالی کردن خاک بود و رفتارش مشکوک به نظر می‌رسید.

در ادامه مردی به ماموران مراجعه و عنوان کرد: از دو هفته قبل دختر 30 ساله‌ام به نام نرگس ناپدید شده است. شوهرش هم جواب درستی به من نمی‌دهد. ما ساکن روستای بساروج هستیم. از اهالی شنیدم در کوه جسد زنی پیدا شده و احتمال دادم جسد دخترم باشد. مرد میانسال وقتی جسد را دید، درحالی که شوکه شده بود، گفت: جسد متعلق به دخترم است.

شناسایی قاتل

تحقیقات بازپرس از پدر مقتول نشان داد، نرگس و شوهرش به نام میلاد با هم اختلاف داشتند. این موضوع احتمال همسرکشی را مطرح کرد. این احتمال زمانی قوت گرفت که تحقیقات نشان داد، میلاد خودروی نیسان آبی رنگی دارد.

میلاد به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت، اما او همزمان با کشف جسد ناپدید شده بود. تجسس‌ها راز خانه دوم متهم در منطقه طرق را فاش کرد. در ادامه تیمی از ماموران راهی این خانه شده و دریافتند، زن و مردی با نیسان آبی متهم در حال جا‌به‌جایی اثاثیه خانه میلاد هستند.

زن جوان گفت: من همسر دوم میلاد هستم. او امروز از من خواست خانه را تغییر دهیم. خودش هم از دور سوار بر خودروی پژوی پدرش مراقب اوضاع بود که با مشاهده ماموران فرار کرد.

دستگیری مرد همسرکش

زن جوان دستگیر شد و مشخصات پژو در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت. صبح دیروز ماموران کلانتری طرق مشهد در حال گشتزنی به راننده یک خودروی پژو که داخل خودرویش خوابیده بود، مشکوک شدند.

با بررسی پلاک خودرو مشخص شد راننده به اتهام قتل تحت تعقیب است که سریع دستگیر شد.

میلاد در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم متوجه ازدواج دومم شده بود. بر سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم، البته من به او مشکوک شده بودم. دو هفته قبل او را به جاده نیشابور برده و در خودروی نیسان خفه کردم. بعد جسد را در شیار کوه انداختم و با تهیه خاک دفن کردم.

متهم با قرار بازداشت از سوی قاضی حسینی روانه بازداشتگاه شد تا چهارشنبه ـ امروز ـ در دادسرا بازجویی شود.

این درحالی است که تحقیقات نشان داد، زن و مرد جوان به دروغ خود را زن و شوهر معرفی کرده بودند. زن جوان شوهر داشت و پنهانی با میلاد در ارتباط بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
چرخ گردون
-
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
امان از بوالهوسی كه همیشه آخر و عاقبتش یه چیزی شبیه همین سرنوشته !
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
وقتی كه چیزی نمی دونین لطفا قضاوت نكنین شما اونجا بودین كه اون از روی بولهوسی رفته شما به گردن میگیرین بعدشم كسی كه همسرشو كشته ازش توقع نداشته باشین بگه گناه كارم
كاربر
-
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
درحالی كه پنجه بر خاك می‌كشید، پارس می‌كرد.جام جم توروخدا تو دیگه چرا .سگها واق میكنند .صدای سگ واق هستش

نیازمندی ها