مرد جوان که به اتهام مزاحمت و اغفال 150 دختر ورامینی در شبکه‌های اجتماعی تحت تعقیب پلیس بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۳۷۰۳
فریب 150 دختر در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش جام‌جم ، سرهنگ سامان محمدی، رئیس پلیس فتای شرق تهران در این باره گفت: چندی پیش دختر جوانی با حضور در پلیس فتا شکایت کرد که فردی با راه‌اندازی یک پروفایل در شبکه‌های اجتماعی برای او ایجاد مزاحمت کرده و مطالب توهین‌آمیز برایش نوشته است.

وی افزود: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی این مزاحم اینترنتی آغاز شد تا این که ردپای مرد جوانی در این پرونده به دست آمد و او دستگیر شد. این متهم ابتدا منکر مزاحمت برای شاکی شد تا این که در ادامه تحقیقات به ایجاد پروفایل در شبکه اجتماعی و مزاحمت و نوشتن متن‌های توهین‌آمیز برای شاکی و نیز چند نفر دیگر، اعتراف کرد.

محمدی تصریح کرد: در بازبینی از گوشی تلفن همراه متهم، مشخص شد او در شبکه اجتماعی که از طریق تلفن همراه عضو آن شده بوده، 150 دختر را در شهرستان ورامین فریب داده است. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات برای رازگشایی از جرایم وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمد نجفی از شهران
-
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
باسلام بنده صبها چند روزنامه میخرم در میان روزنامه ها جام جم مورد اعتماد بیشتری دارد حوادث روزنامه اطلاعات بیشتر مردم را میخنداند تا اطلاع رسانی. ایران بیشتر سمت دولت را میگیرد بهتر است خبر شفاف باشد مثل جام جم اما روزنامه شاید قدیمی هم باشد ولی حوادثش ضعیف است احتمالا از لحاظ سواد در حد سیكل است

نیازمندی ها