مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد با پاکسازی نخاله ها از سطح جاده هراز این محور صبح سه شنبه بر روی خودروهای عبوری بازگشایی شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۵
جاده هراز باز شد

به گزارش جام جم آنلاین ، براساس گزارش مرکز مدیریت راه های مازندران جاده هزار از شامگاه دوشنبه به دلیل بارش شدید باران و سیلابی شدن سطح جاده و ریزش سنگ بسته شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

براساس این گزارش، هم اکنون ترافیک سنگین خودرویی در محور هراز وجود دارد که با برقراری تردد در این محور در ساعات آینده از حجم ترافیک کاسته می شود.

کندوان، ترافیک سنگین

مرکز مدیریت راه های مازندران ترافیک در محور کندوان ( جاده چالوس- کرج) را سنگین اعلام کرد و از رانندگان خواست به دلیل بارش باران و لغزندگی سطح جاده ها با سرعت مطمئن حرکت کنند.

در نوروز سالجاری به دلیل بارش باران و ریزش کوه بیش از شش دستگاه خودرو دچار حادثه شد و افزون بر 10 نفر نیز به دلیل برخورد سنگ ناشی از ریزش کوه در داخل خودروها زخمی شدند.

استان مازندران سه هزار و 600 کیلومتر محور اصلی دارد که طبق آخرین گزارش در این مدت 16 میلیون تردد در چهار محور اصلی این استان به ثبت رسید و مازندران رتبه اول را در تردد خودرویی در بین 31 استان به خود اختصاص داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها