قائم‌مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته گفت: طی این مدت بیش از 2800 مسافر امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۸
برخورد سمند با پراید جان 5 مسافر را گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی سلیمی در رابطه با مهمترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: برخورد سواری سمند با پراید ساعت 15 روز گذشته در کیلومتر 35 محور فیروزآباد- جم در استان فارس 11 نفر را دچار حادثه کرد.

وی افزود: متاسفانه 5مسافر در این حادثه جان خود را از دست داده و 6 نفر نیز مصدوم شده‌اند که توسط نیروهای هلال احمر و اوراژنس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

قائم‌مقام سازمان امداد و نجات افزود: برخورد دو سواری پراید در محور جویبار به کوهی‌خیل مازندران 8 مصدوم برجای گذاشت که 3 نفر آنها به صورت سرپایی درمان و 5 نفر نیز توسط نیروهای هلال احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی در ادامه به عملیات‌های امداد و نجات در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از 250 مورد عملیات طی این مدت انجام گرفته و بیش از 2800 مسافر حادثه دیده امدادرسانی شدند.

وی با بیان اینکه 175 مسافر در شبانه‌روز گذشته تا اقدامات نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات یافته‌اند خاطر نشان کرد: 135 مسافر نیز به مراکز درمانی انتقال و 19 مورد عملیات رهاسازی نیز انجام گرفته است.

قائم‌مقام سازمان امداد و نجات در پایان خاطر نشان کرد: 1300 مسافر در شبانه‌روز گذشته که دچار حادثه و آسیب شده‌ بودند به صورت سرپایی درمان و 900 مسافر نیز اسکان موقت نوروزی یافتند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها