خوشبختانه کسی داخل ساختمان نبود

مهار آتش سوزی در ساختمان 4 طبقه +عکس

پراید و رانا در آتش سوختند

آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه دو خودروی پراید و رانا در آتش سوختند.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۹
آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۹:۵۶ شب گذشته حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در بلوار فردوس غربی خیابان ورزی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه ۲۰ واحدی روز داد گفت: در محل حادثه حجم زیادی از لوازم دور ریختنی از جمله کاغذ، چوب، تخته و لوازم دست دوم منزل به همراه شش دستگاه خودروی سواری وجود داشت.

ملکی با بیان اینکه آتش کاملا شعله ور شده بود خاطرنشان کرد: دو دستگاه خودروی سواری پراید و رانا در آتش سوخت و همچنین شعله های آتش در حال سرایت به دیگر خودرهای موجود در پارکینگ شده بود.

وی با بیان اینکه بر اثر این آتش سوزی دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و افرادی در شرایط ناایمن گرفتار شده بودند گفت: گروهی از آتش نشانان آتش را مهار و گروهی به همراه دستگاه های تنفسی برای نجات ساکنان به طبقات ساختمان رفتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: با تلاش آتش نشانان آتش خاموش و از سرایت به خودروهای دیگر جلوگیری شد.

ملکی گفت: ۱۵ نفراز ساکنان این ساختمان از جمله زن، مرد و کودک نیز که دچار دود زدگی شده بودند در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومین حادثه بطور سرپایی مداوا و محل حادثه نیز ساعت ۲۱:۵۷ ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و ایام خانه تکانی شهروندان لوازم دور ریختنی خود را در قسمت پارکینگ و انباری ها نگهداری نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها