در جایگاه سی ان جی

وانت پیکان منفجر شد + عکس

انفجار یک دستگاه وانت پیکان در محل جایگاه سوخت سی ان جی بندر گناوه بخشی از این جایگاه را تخریب کرد و موجب وحشت مردم ساکن منطقه شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۱
وانت پیکان منفجر شد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، در این حادثه که روز یکشنبه رخ داد شدت انفجار به حدی بود که مخزن سوخت سی ان جی وانت مذکور حدود یکصدمتر دورتر از محل جایگاه در خانه یکی از اهالی فرود آمده و در برخورد با یک وانت پیکان پارک شده در منزل مذکور بخشی از آن را تخریب کرد.

در این انفجار خوشبختانه به افراد حاضر در محل آسیبی وارد نشده و راننده وانت نیز توانسته در لحظه انفجار به طور معجزه آسایی خود را از شعاع موج انفجار دور کند.

این انفجار آتش سوزی درپی نداشت اما بخش های مختلفی از وانت مذکور از هم جدا شده و به اطراف پراکنده شدند.

شماری از همسایگان جایگاه سوخت سی ان جی که در محل تجمع کرده بودند با انتقاد از ساخت این جایگاه سوخت در محله مسکونی خواستار تعطیل آن شدند.

علی کلوهی یکی از همسایگان در جوار جایگاه گفت: چندین بار از مسئولان ذی ربط بصورت مکتوب و حضوری درخواست کردیم که این جایگاه را بدلیل وقوع چنین حوادثی احداث نکنند اما نتیجه ای عاید نشد.

وی افزود: از زمان احداث این جایگاه تاکنون حوادث مخاطره آمیزی روی داده و باعث رنجش مردم این منطقه شده است.

علیرضا احمدی دیگر همسایه ساکن در جوار این جایگاه نیز گفت: این حادثه و حوادث دیگری که دراین جایگاه رخ داده ، بر آسایش مردم تاثیر و تبعات منفی برجای گذاشته است و از مسئولان انتظار داریم که این جایگاه را به نقطه ای دیگر انتقال دهند.

مسئول این جایگاه گفت: این جایگاه و دستگاه های سوخت رسانی هیچ مشکلی ندارند و مرتب بر آنان نظارت و بازرسی می شود.

ناخدا زاده افزود: تا زمانی که علت حادثه ازسوی کارشناسان بررسی نشود نمی توان اظهارنظری کرد اما احتمال می رود مخزن وانت نقص فنی داشته است.

وی گفت: باتوجه به اینکه تاکید می شود که هیچ سرنشینی نباید در زمان سوخت گیری خودرو درمحل بماند همین مسئله سبب شد تا سرنشینان آن دچار حادثه ناگواری نشوند.

وهاب تنگسیری رئیس شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی گناوه هم گفت: بازرسان این شرکت و اداره استاندارد از این جایگاه بطور مستمر بازدید دارند و هیچگونه مشکل و نقصی در آن وجود نداشته است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها