قدردانی رییس جمهوری از حضور ملت ایران در همایش بزرگ ملی 22 بهمن

این حضور باشکوه بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان بود

مراجع عظام تقلید با شرکت در راهپیمایی باشکوه و حماسی 22 بهمن از حضور گسترده و عظیم مردم دراین راهپیمایی تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۸۰۹۰۲
تقدیر مراجع تقلید از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش جام جم آنلاین، آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، درحاشیه شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در قم درگفت وگو با خبرنگاران، ازحضور گسترده و باشکوه مردم دراین راهپیمایی تقدیر کرد و گفت: این حضور حماسی مردم، نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

وی افزود: مردم همیشه برای دفاع از آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی در صحنه حاضر هستند و مسئولان باید قدر این حضور مردم در صحنه ها را

آیت الله مکارم شیرازی گفت: انقلاب اسلامی بعد از 37 سال همچنان مستحکم تر از همیشه و نقطه امید مسلمانان و خاری در چشم دشمنان است.

پیام مهم این راهپیمایی، استکبارستیزی است

آیت الله حسین نوری همدانی نیز با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: پیام مهم این راهپیمایی و حضور باشکوه مردم، استکبارستیزی و صهیونیزم ستیزی است.

وی در گفت و گو با خبرنگاران درقم ادامه داد: ملت ایران بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی حضوری بسیار باشکوه دارند و امید است که قدر این حضور و حماسه مردم را بدانیم.

وی تاکید کرد: مردم با این حضور گسترده خود به دشمنان نظام اسلامی پاسخ دندان شکن دادند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به این نکته اشاره کرد که مردم ایران به اصول انقلاب اسلامی پایبند هستند.

باید قدردان این مردم باشیم

آیت الله عبدالله جوادی آملی ازمراجع عظام تقلید نیز با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: باید به خاطر حضور باشکوه مردم در این صحنه بزرگ، خداوند سبحان را شاکر باشیم.

وی درحاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در قم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ما باید قدردان این مردم باشیم چون در همه صحنه ها حاضر هستند.

آیت الله جوادی آملی ادامه داد: امید است خداوند سبحان به همه مسئولان و مردم توفیق عنایت فرماید که اینگونه در صحنه ها حاضر هستند.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که خدا را شکر گذاریم که آبروی نظام مقدس اسلامی را در سطح بین المللی و منطقه حفظ کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها