جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم آل سعود دقیقاً مسیری را که صدام در دهه ۶۰ و ۷۰ هجری شمسی طی کرد، طی می‌کند، گفت: آل سعود یک پناهنده سیاسی برای آمریکایی‌ها به حساب می‌آید.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۵
رژیم آل سعود دقیقاً مسیر صدام را طی می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار حسین سلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شیخ نمر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رژیم بعث به ایران حمله کرد و روحانیون عالی مقامی در عراق را به شهادت رساند و با پهن کردن سفره تجاوزات خارجی و سرکوب‌های داخلی به عاقبت عبرت‌انگیزی دچار شد.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران اظهار کرد: رژیم آل سعود، رژیمی است که مانند پناهجویان سیاسی عمل می‌کند و یک پناهنده سیاسی برای آمریکایی‌ها به حساب می‌آید.

سردار سلامی تصریح کرد: سیاست‌هایی که امروز آل سعود دنبال می‌کند، مانند دومینوی فشار و بهمن سیاسی است که به زودی این رژیم زیر این بهمن دفن خواهد شد.

وی ادامه داد: در طول یکسال گذشته از رژیم آل سعود چیزی جز بی‌کفایتی سیاسی و سوءمدیریت مثل حادثه منا و افزایش و تقویت جریان‌های تکفیری در عراق، سوریه و دیگر بلاد اسلامی ندیدیم.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: رژیم آل سعود به تفرقه‌های خونینی دست زده و گروه‌های تروریستی را تسلیح، شارژ ایدئولوژیک و حمایت مالی می‌کنند که این امر موجب تفرقه‌های خونین در دنیای اسلام شده است.

سردار سلامی آوارگی ملت سوریه و ذلت این ملت عزیز در اروپا را ناشی از سیاست‌های آل سعود خواند و افزود: خشونت‌هایی که جامعه سنی و شیعه عراق از آن رنج می‌برند و حملات کور و ددمنشانه‌ای که شب و روز در یمن انجام می‌شود و خانواده‌ها زیر خروارها آوار دفن می‌شوند، ناشی از سیاست‌های این رژیم است.

وی ادامه داد: اعدام آیت‌الله انقلابی شیخ نمر تصویری نفرت‌انگیز و خشونت‌آمیز از رژیم سعودی است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران تاکید کرد: این رژیم با کاهش قیمت نفت، قصد ضربه زدن به اقتصاد جمهوری اسلامی را دارد.

سردار سلامی تصریح کرد: سیاست‌های غلط رژیم آل سعود باعث شده ماهانه ۱۰ میلیارد دلار از ذخیره‌های ارزی خود برداشت کند و با کسری ۱۰۰ میلیارد دلاری در بودجه خود مواجه شود.

وی تاکید کرد: قطع رابطه عجولانه، شتاب‌زده و بی‌منطق با جمهوری اسلامی و تحریک دنیای عرب برای ایجاد شکاف بیشتر سیاسی بین جهان اسلام برای قطع رابطه با ایران نشان‌دهنده این امر است که رژیم آل سعود از یک سیاست و استراتژی فاقد منطق تبعیت می‌کند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: چشم‌انداز بسیار مبهمی بر سر راه مسیری است که آل سعود طی کرده و اگر این مسیر را اصلاح نکند، به زودی طی سال‌های آینده در معرض فروپاشی و زوال کامل قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها