آمریکا همچنان خود را متعهد به تأمین امنیت رژیمی می‌داند که تندیس جرم و جنایت و قتل است. اوبام این تعهد را باردیگر در گفت‌وگوی تلفنی با نتانیاهو به او داد.
کد خبر: ۷۵۹۰۷۲
اوباما همچنان نگران تأمین امنیت رژیم کودک کش

به گزارش جام جم آنلاین باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در گفتگویی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا برای تأمین امنیت (رژیم) اسرائیل، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

رژیم صهیونیستی که عامل اصلی ناامنی در منطقه است و با داشتن صدها کلاهک هسته‌ای آماده شلیک خطری جدی برای صلح جهانی است، همواره با حمایت‌های گسترده آنریکا ربرو بوده است.

کاخ سفید و دولت اوباما که پای میز مذاکره با جمهوری اسلامی ایران نشسته‌اند، اعلام می‌کنند که این اقدام برای برداشتن تهدید ایران در راستای تأمین امنیت اسرائیل است.

رژیم کودک کش و تروریست اسرائیل بارها جمهوری اسلامی ایران را تهدید به حمله نظامی کرده اما دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران و آمادگی بالای نیروهای مسلح ایران اسلامی باعث شده است تا سران این رژیم از گفته خود پشیمان شوند.

رئیس جمهور آمریکا در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر تعهد کشورش برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

این گفت‌وگوی تلفنی در آستانه برگزاری دور تازه‌ای از گفت‌وگوهای هسته‌ای ایران و 5+1 و دیدار ظریف و کری وزرای خارجه ایران و آمریکا در ژنو انجام شده است تا به نتانیاهو اطمینان داده شود که سیاست آمریکا در قبال گفت‌وگیو هستهی‌ای با ایران تغییر نکرده است.

رئیس جمهور آمریکا، همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1 + 5، تصریح کرد، واشنگتن در پی توافقی جامع با تهران بر سر موضوع هسته‌ای است که براساس آن، از دستیابی این کشور به سلاح اتمی جلوگیری کند.

در حالی که جمهوری اسلامی ایران بر اساس توافق اولیه که بیش از یکسال از آن می‌گذرد، به همه تعهداتش عمل کرده و در مقابل آمریکایی‌ها بارهای آن را زیر پا گذاشته‌اند، اوباما مدعی می‌شود که آمریکا در پی آن است که تضمین های قابل راستی آزمایی درخصوص اینکه برنامه هسته‌ای تهران، صلح آمیز است، به جامعه جهانی ارائه دهد.

اوباما با بیان اینکه همه این اقدامات، با هدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، گفت: آمریکا به همکاری نزدیک خود با (رژیم) اسرائیل درباره مذاکرات هسته ای با ایران ادامه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
۰
۰
... آمریكا و اسرائیل كه چنین زورگویان بی مصرف كره زمین هستند كه اینچنین مردم را اذیت می كنن

نیازمندی ها