هواوی بزودی از جدیدترین چیپست خود با نام Kirin 960 پرده‌برداری می‌کند. Kirin 960 توسط هواوی طراحی‌شده و TSMC آن را می‌سازد. البته همزمان اطلاعات جدیدی در مورد هواوی میت ۹ نیز منتشر شده است.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۲
هواوی میت ۹ چه مشخصاتی دارد؟

به گزارش جام جم آنلاین از تک‌شات ،‌ اولین خبر این است که احتمال می‌رود هواوی برای میت ۹ چیپست Kirin 960 را در نظر بگیرد. خبر دوم اینکه میت ۹ به دوربین دوگانه مجهز است و این دوربین با همکاری Leica ساخته می‌شود. یکی از دوربین‌ها، ۲۰ مگاپیکسلی بوده و دیگری ۸ مگاپیکسلی است. دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی شما را در گرفتن سلفی و چت ویدئویی یاری می‌کند.

البته این اطلاعات در وبسایت میکروبلاگینگ چینی ویبو منتشر شده و ممکن است کاملا دقیق نباشد، اما نمی‌توان آنها را کاملا بی‌اعتبار دانست. فناوری شارژ سریع بکار رفته در میت ۹ باعث می‌شود که بتوان گوشی را در پنج دقیقه ۵۰ درصد شارژ کرد. میت ۹ از نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد.

هواوی میت ۹ در سه نسخه عرضه می‌شود. نسخه اول با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، قیمت ۴۸۰ دلار و سه رنگ مختلف در دسترس خواهد بود. نسخه دوم با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و پنج رنگ در قیمت ۵۸۵ دلار عرضه می‌شود. اما نسخه سوم با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۰۵ دلار بفروش می‌رسد. انتظار می‌رود که هواوی میت ۹ در اواسط ماه آینده میلادی عرضه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
۰
۰
گرانه

نیازمندی ها