مراسم قسامه برای اثبات بی‌گناهی مرد متهم به همسرکشی به دلیل این‌که خانواده مقتول قسم او را باور نداشتند، برگزار نشد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۹
قسم برای برائت از قتل همسر

به گزارش جام‌جم، در این پرونده محسن متهم بود همسرش فاطمه را به قتل رسانده است. او در بازجویی گفته بود، دخترمان به‌دلیل بیماری قلبی فوت کرد و از آن زمان همسرم دچار مشکل روحی شد و حتی چند بار دست به خودکشی زد که ناکام ماند.

خانواده فاطمه هم این ادعا را رد کردند و مدعی شدند که دامادشان مرتکب قتل شده و انگیزه‌اش تصاحب سه‌دانگ خانه بوده است. این اتهام در حالی مطرح شده بود که هیچ‌وقت اثبات نشد و قضات رای به برائت او دادند.

با اعتراض اولیای‌دم فاطمه به این رای، پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شد. قضات دیوان عالی کشور پس از بررسی رای دادگاه، به آن نقص گرفته و پرونده را برای رفع نقص به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران بازگرداندند.

قضات دیوان عالی از دادگاه خواستند که از اولیای‌دم بپرسند برای برائت متهم می‌خواهند که قسم بخورد یا نه؟

صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده برگزار شد. در ابتدای این جلسه پسر مقتول گفت: وقتی به خانه آمدم ملحفه‌ای روی مادرم بود و شال‌گردنی دور گردنش بسته شده بود. او هنوز زنده بود و پلک‌هایش تکان می‌خورد. با پدر و عمویم تماس گرفتم و آنها مادرم را به بیمارستان رساندند، اما او فوت کرده بود. من از پدرم هیچ شکایتی ندارم.

پدر و مادر مقتول هم درباره نقص دیوان عالی کشور به رای دادگاه، اعلام کردند دامادمان دروغ می‌گوید و ما حرف‌هایش را قبول نداریم چه برسد به قسم خوردنش. او دروغگوست و نیاز به قسم خوردن او نیست.

پس از رفع نقص پرونده، رای برای تائید به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
-
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
بدون شك هر كسی در این موقعیت باشد هزار تا قسم دروغ میخورد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها