اولین جرقه‌ شورش در پایتخت داعش

جوانان موصل 3 داعشی را کشتند +عکس

پایگاه هوایی «القیاره» آزاد شد

عملیات آزاسازی موصل کلید خورد

استاندار نینوی در سخنانی اعلام کرد که پایگاه نظامی القیاره در جنوب موصل توسط نیروهای عراقی آزاد شد و عملیات آزادسازی موصل نیز پس از این دستاورد کلید خواهد خورد.
کد خبر: ۹۲۰۱۳۰
عملیات آزاسازی موصل کلید خورد

به گزارش جام جم آنلاین ، نیروهای امنیتی عراق پس از یک ماه درگیری با گروه تروریستی داعش در جنوب شهر موصل، به پایگاه نظامی القیاره در این نقطه حمله کردند.

بر اساس این گزارش «نوفل العاکوب» استاندار نینوی در سخنانی در این باره اعلام کرد که پس از محاصره پایگاه نظامی القیاره توسط نیروهای امنیتی عراق، از صبح شنبه نیز حمله به این مرکز آغاز شده است.

وی در ادامه سخنان خود در همین زمینه تصریح کرد که نیروهای امنیتی و نظامی به همراه عشایر و گروه مبارزه با تروریسم پس از فرار تمامی تروریست های داعش به سمت منطقه القیاره و برجای گذاشتن ادوات و تجهیزات نظامی شان، موفق شدند کنترل پایگاه نظامی القیاره را به صورت کامل در اختیار بگیرند.

نوفل العاکوب همچنین افزود: دستگاه های امنیتی در حال حاضر در داخل این پایگاه نظامی حضور دارند؛ این پایگاه نقطه آغاز عملیات آزادسازی موصل خواهد بود و همچنین تروریست های حاضر در شهر توسط دستگاه های امنیتی و نظامی و نیروهای عشایر بیرون رانده خواهند شد.

شایان ذکر است پایگاه هوایی القیاره مرکز راهبردی مهم برای شروع عملیات آزادسازی موصل و همچنین نشستن جنگنده های عراقی در آن محسوب می شود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها