استاد دانشگاه که برای سرقت 200 میلیونی دوست خود را به قتل رسانده بود، به‌زودی در دادگاه جنایی محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۶
محاکمه استاد دانشگاه به اتهام قتل دوست قدیمی

به گزارش جام جم ، رسیدگی به این پرونده 26 دی سال گذشته با کشف جسد مرد میانسالی در اطراف بومهن آغاز شد.

با شناسایی هویت مقتول به نام رضا مشخص شد او پس از مرگ همسرش با فرزندانش اختلاف داشته و به تنهایی در محله تهرانپارس زندگی می‌کرده است.

در ادامه با بررسی حساب‌های مقتول مشخص شد 200 میلیون تومان از حساب او برداشت شده است. با مشخص شدن قتل مرد میانسال با انگیزه سرقت ماموران به یکی از دوستان رضا که استاد دانشگاه بود مظنون شده و او را دستگیر کردند.

با انتقال مرد میانسال به نام پیمان به دادسرای امور جنایی او به قتل مرد میانسال اعتراف کرد و گفت: می‌دانستم مقتول پول زیادی دارد و من مشکل مالی داشتم. چون او به تنهایی زندگی می‌کرد شیطان وسوسه‌ام کرد او را به قتل برسانم و پول‌هایش را سرقت کنم. شب قتل با حل کردن 20 قرص خواب در شیر کاکائو او را مسموم و با پیچیدن دستمالی دور گلویش او را خفه کردم و بعد جسدش را در اطراف بومهن رها کردم. مقتول 10 میلیون تومان بدهی داشت که آن را از پول‌های خودش دادم و بقیه پول‌ها را برای خودم برداشتم.

با اعترافات استاد دانشگاه به قتل دوستش، او صحنه جنایت را بازسازی کرد. با تکمیل تحقیقات قرار جلب به دادرسی از سوی سعید احمدبیگی بازپرس جنایی صادر شد. همچنین با صدور کیفرخواست متهم به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها