رئیس رسانه ملی در دیدار با محمدعلی کشاورز:

پیشکسوتان عرصه هنر، الگو و چراغ راه جوانانند

رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: راز ماندگاری آثار فاخر و ارزنده در هنر سینما، الگو برداری صحیح است.
کد خبر: ۸۶۸۱۵۳
پیشکسوتان عرصه هنر، الگو و چراغ راه جوانانند

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد سرافراز به همراه معاون سیما و مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی در شب میلاد با سعادت پیامبر رحمت و امام جعفر صادق (ع) به ملاقات اسطوره تئاتر ، سینما و تلویزیون ایران محمد علی کشاورز رفتند و از زحمات بی دریغ و خلق آثار بی بدیل استاد کشاورز قدردانی کردند.

استاد کشاورز نیز از زحمات قابل تقدیر ریاست سازمان به پاس تلاش های وی در راستای پیشرفت و توسعه و تولید برنامه های اثر بخش قدر دانی کرد.

وی همچنین توصیه ای هم به جوانان فعال در حال ورود به عرصه سینما و تلویزیون گفت: بازیگر در اولین قدم باید با افکار و فرهنگهای ملی کشور آشنایی داشته باشد تا بتواند در ایفای نقش خود مثبت ظاهر شود و اینگونه است که بازی ماندگاری خواهد داشت.

کشاورز برای مثال به بازی خود در سریال بیاد ماندنی و خاطره انگیز پدر سالار اشاره کرد و گفت : بازیگر باید با محتوا و معنای نقش خود ارتباط برقرار کند و گرنه مخاطب هم با تماشای تلاش آنها ارتباطی برقرار نخواهد کرد.

ریاست سازمان صداو سیما در این دیدار برای آقای کشاورز آرزوی سلامت روز افزون و توفیق الهی کردند و از اینکه در چنین شب میمون و مبارکی به دیدار استاد کشاورز نایل شدند ابراز مسرت و شادمانی قلبی کردند.

پور محمدی معاون سیما هم در این دیدار برای استاد کشاورز آرزوی سلامتی و بهبود احوال عمومی کرد.

ریاست سازمان در پایان با اشاره ایفای نقش استاد کشاورز در اثر بیادماندنی پدر سالار خاطر نشان کرد: بسیاری از فیلم ها و آثار وی قابلیت بارها پخش را دارند و هیچگاه مخاطب خود را از دست نمی دهد زیرا بازیهای استاد کشاورز از لحاظ محتوا و معنا اثر بخش و تاثیر گذار است و همیشه پر مخاطب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها