رسانه ملی، پرچمدار فرهنگ فرزندآوری در جامعه
در سالهای اخیر، رادیو و تلویزیون با درک ضرورت مسأله جمعیت و توجه به هشدارهای کارشناسان درباره کاهش نرخ باروری، گامهای مهم و مثبتی در مسیر ترویج فرهنگ فرزندآوری برداشتهاند. تولید و پخش برنامههایی متنوع، گفتوگوهای تخصصی در شبکههای مختلف، نمایشهای رادیویی و تلویزیونی با محوریت خانواده و نیز انعکاس روایتهای واقعی از زندگی خانوادههای پرجمعیت، بخشی از تلاشهای رسانه ملی برای بازنمایی اهمیت فرزندآوری و جایگاه خانواده در جامعه امروز است. این اقدامات نشان میدهد رسانه ملی با برنامهریزی هوشمندانه، بهسمت فرهنگسازی و الگوسازی حرکت کرده است.