کارشناسان شرکت «سامانه توزیع هوشمند نو» با طراحی و ساخت پلتفرم «توزینو»، تحولی در حوزه بازاریابی و تبلیغ محصولات شرکتها ایجاد کردهاند
مدیریت هوشمند بازاریابی با توزینو
بازاریابی حوزهای است که شاخههای بسیار زیادی دارد، اما معمولا اولین چیزی که با شنیدن واژه بازاریاب به ذهن میرسد، شخصی است که بهعنوان ویزیتور از مغازهای به مغازه دیگر و از فروشگاهی به فروشگاه دیگر میرود و تلاش میکند با تبلیغات موثری که از محصولات یک شرکت خاص ارائه میدهد، تا حد ممکن سفارشهای بیشتری را برای آن دسته از محصولات دریافت کند.