تبلیغاتت را بسپار به تپسل

شرکت «پگاه داده کاوان شریف» خدمات گسترده‎ای را برای تبلیغات دیجیتال در پلتفرم‎های فضای مجازی ارائه می‌کند

تبلیغاتت را بسپار به تپسل

۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

با فراگیر شدن استفاده از پیام‌رسان‌ها و شبکه‏ های اجتماعی در سال‌های اخیر، همه چیز در دنیای ارتباطات شکل تازه‎ای به خود گرفت؛ از ارتباطات ساده روزمره گرفته تا دسترسی به اطلاعات و تبلیغات.

تحول در سلامت و آموزش با سامانه‌ های فرزان

کارشناسان «موسسه توسعه دانش پژوهش و فناوری فرزان» انواع سامانه‌های هوشمند «سلامت‌الکترونیک» و «آموزش‌ الکترونیک» را در قالب وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های متنوع تولید کرده است

تحول در سلامت و آموزش با سامانه‌ های فرزان

۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

شرکت‌ های چندمنظوره از رایج‌ترین انواع شرکت‌های علم‌محور و دانش‌بنیان هستند؛ این قبیل شرکت‌ها در دو یا چند زمینه فعالیت می‌کنند که این حوزه‌ها الزاما با هم وجه اشتراکی ندارند و می‌توانند چند حوزه کاملا متفاوت از هم باشند.

حل مشکل پارک خودروها با پارکینگ تمام مکانیزه

کارشناسان شرکت «فن‌آوران صنعت میلاد» با تسلط به دانش فنی طراحی و اجرای پارکینگ‎ های طبقاتی برجی - زیرزمینی تمام مکانیزه هوشمند، معضل کمبود جای پارک در برج‌ها و مناطق پرتردد را حل کرده‌اند

حل مشکل پارک خودروها با پارکینگ تمام مکانیزه

۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

معضل نبود پارکینگ و جای پارک کافی از ابرچالش‌های زندگی در شهرهای بزرگ است. در طراحی‎های جدید شهری، این معضل به دغدغه اصلی شهرداری‎ها و کارفرمایان تبدیل‌شده است.

زیر چتر استاندارد با  آزما صنعت قائم

آزمایشگاه «آزما صنعت قائم» انواع خدمات و آزمون‎های متالوژی را برای محصولاتی مانند شیرآلات ساختمانی و صنعتی، سنگ‎های برش و سایش و سامانه ‎های اطفای حریق ارائه می‌دهد

زیر چتر استاندارد با آزما صنعت قائم

۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

علامت استاندارد حک شده روی هر کالا، خیالمان را از کیفیت و ایمنی آن محصول آسوده می‎کند و نشان می‎دهد کالای موردنظر از آزمون‎هایی که عملکرد و ویژگی‎های خاص آن را ارزیابی کرده‎اند، سربلند بیرون آمده است.

مشاوره کسب‌وکار با درسا صنعت تهران

شرکت دانش‌بنیان «درسا صنعت تهران» با ارائه مشاوره به افرادی که قصد راه اندازی شرکت یا کسب‌وکاری را دارند کمک می‌کند تا علاوه بر کاهش ریسک‌های سرمایه‌گذاری، سود بالاتری را هم کسب کنند

مشاوره کسب‌وکار با درسا صنعت تهران

۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

معمولا کارآفرینان در هر کسب‌وکاری در ابتدای کار باید نیاز بازار را بسنجند و با چشمانی باز وارد این کار شوند تا از بروز ضرر و زیان‌ و شکست‌های احتمالی جلوگیری کنند اما بسیاری از شرکت‌ها نسنجیده و تنها با اتکا به بودجه‌ای که دارند به دنبال موفقیت هستند.

سایبروکسی چشم هوشمند کنترل کیفی صنایع

کارشناسان شرکت دانش‌بنیان «آترین آذین فن‌آور» موفق به ساخت دستگاه پردازش تصویر به‌منظور کنترل کیفی هوشمند صنایع مختلف و به ویژه صنعت غذایی شده‌اند

سایبروکسی چشم هوشمند کنترل کیفی صنایع

۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

امروزه با افزایش حساسیت‌های قانونی و همچنین با بالارفتن انتظارات مصرف‌کنندگان در ارتباط با کیفیت محصولات مصرفی، نیاز به ارزیابی دقیق و سریع این محصولات به‌ویژه در صنایع غذایی که به‌طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط است، رو به افزایش است.

تحول در پخش محصولات با  ویزیت‌اَپ

متخصصان شرکت «فرتاک ارتباطات لاهیج» موفق شده‌اند شرکت‌های پخش و تأمین‌کنندگان را در بستر پلتفرمی به‌نام «ویزیت‌ اپ» به فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی خُرده‌فروش متصل کنند

تحول در پخش محصولات با ویزیت‌اَپ

۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

«ثبت سفارش آنلاین» از ویژگی‌های فروشگاه‌های اینترنتی است و خریدار می‌تواند بدون حضور در مغازه یا فروشگاه، از طریق وبگاه یا نرم‌افزار همراه فروشنده و فقط با چند کلیک ساده عملیات خرید را انجام دهد.

مدیریت و خدمات هوشمند جایگاه ‎های سوخت با مانی بان

شرکت «مانی پیمان بان» ارائه‎دهنده سرویس‎های آنلاین برای مدیریت و کنترل جایگاه‎ های سوخت و مشتریان آنهاست

مدیریت و خدمات هوشمند جایگاه ‎های سوخت با مانی بان

۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

جایگاه‎های سوخت در سطح کشور، سوخت موردنیاز خودروها را از شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران تهیه می‎کنند و به‎دست ما می‏ رسانند.

مدیریت هوشمند اقلیم گلخانه‌ ها با محصولات آرمانشهر

کارشناسان شرکت دانش‌ بنیان «فناوری توحیدی آرمانشهر»، سامانه هوشمندی طراحی و تولید کرده‌اند که دما و رطوبت محیط گلخانه‌ها را پایش و تنظیم می‌کند

مدیریت هوشمند اقلیم گلخانه‌ ها با محصولات آرمانشهر

۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

در سال‌های اخیر گلخانه‌ ها از جذاب‌ترین زمینه‌ها برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان بوده‌اند و امروزه کسب‌وکارهای زیادی هستند که به‌طور اختصاصی در حوزه مدیریت هوشمند و کنترل اقلیم گلخانه‌ها فعالیت می‌کنند.

مدیریت هوشمند بازاریابی با  توزینو

کارشناسان شرکت «سامانه توزیع هوشمند نو» با طراحی و ساخت پلتفرم «توزینو»، تحولی در حوزه بازاریابی و تبلیغ محصولات شرکت‌ها ایجاد کرده‌اند

مدیریت هوشمند بازاریابی با توزینو

۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

بازاریابی حوزه‌ای است که شاخه‌های بسیار زیادی دارد، اما معمولا اولین چیزی که با شنیدن واژه بازاریاب به ذهن می‌رسد، شخصی است که به‌عنوان ویزیتور از مغازه‌ای به مغازه دیگر و از فروشگاهی به فروشگاه دیگر می‌رود و تلاش می‌کند با تبلیغات موثری که از محصولات یک شرکت خاص ارائه می‌دهد، تا حد ممکن سفارش‌های بیشتری را برای آن دسته از محصولات دریافت کند.

قبلی۱۷بعدی