در حاشیه مراسم گلریزان؛

رویانیان آمد ، دایی رفت!

رئیس انجمن ورزش‌نویسان: جلسه با قلعه‌نویی بازتاب خوبی داشت

علی دایی عضو انجمن ورزش نویسان می شود!

رئیس انجمن ورزش نویسان ایران گفت: از علی دایی به عنوان سرمربی با سابقه و تجربه هم برای حضور در انجمن ورزش نویسان دعوت خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۳۷۹۴۸
علی دایی عضو انجمن ورزش نویسان می شود!

رئیس انجمن ورزش نویسان ایران گفت: از علی دایی به عنوان سرمربی با سابقه و تجربه هم برای حضور در انجمن ورزش نویسان دعوت خواهیم کرد.


عبدالحمید احمدی در خصوص جلسه روز گذشته انجمن ورزش نویسان با امیر قلعه نویی عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی بود تاکنون کمتر شده بود تا رودر‌‌رو و به صورت مستقیم با افراد صحبت کنیم، این موضوع باعث می شود تا ذهنیت افکار و سوء‌تفاهم‌هایی که از دور به وجود آمده برطرف شود.

وی ادامه داد: قلعه نویی در این جلسه صحبت‌هایی در مورد برخی خبرنگاران و رسانه‌ها مطرح کرد که معتقد بود با هدف تخریب اقدامات خود را انجام می‌دهند. البته این افراد اندک هستند، ما هم در این مورد صحبت کردیم و پذیرفتیم که بعضی از این مسائل درست است البته سرمربی استقلال هم پذیرفت که باید به سعه صدر بیشتر صحبت‌های خود را مطرح کند.

رئیس انجمن ورزشی نویسان خاطر نشان کرد: قلعه نویی برخی از رسانه‌ها و مطبوعات را عنوان کرد که برای تخریب شخصیت او اقدام می‌کنند ما هم قرار شد جلسه‌ای در آینده با آنها برگزار کنیم و در مورد این مسائل صحبت کنیم، فکر می‌کنم مطرح شدن مسائل رو در رو بسیاری از موارد را از بین خواهد برد. باید اعتماد سازی صورت بگیرد هر چند که معتقدیم برخورد مستقیم با افراد درست نیست، به همکاران خود در ورزش توصیه می‌کنیم اگر مسئله‌ای پیش می‌آیید از مراجع حقوقی پیگیری کنند تا اینکه بخواهند از رسانه‌ها موارد خود را مطرح کنند.

وی در مورد اینکه قلعه نویی با واسطه در جلسه حاضر شده گفت: در خلال برنامه 90 صحبت هایی مطرح شد که می‌توانست تشکیل این جلسه را با مشکل روبرو کند اما پس از صحبتی که با قلعه نویی داشتم با روی باز پذیرفت که در جلسه حاضر شود و سر وقت هم آمد و گفت‌و گوی طرفین به خوبی انجام شد و بازتاب این جلسه هم خوب بود.

احمدی در مورد اینکه سایر مربیان گاها با خبرنگاران برخورد خوبی نداشته و در کنفرانس‌های مطبوعاتی رفتارهای مناسبی را از خود نشان نمی‌دهند خاطر نشان کرد: قصد داریم در اولین جلسه هیئت رئیسه انجمن ورزش نویسان که هفته آینده برگزار خواهد شد در مورد صحبت با سایر سرمربیان هم برنامه ریزی کنیم. طبیعتا افرادی که ضرورت بیشتری دارد که با آنها صحبت شود در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی در مورد رفتارها و مصاحبه‌های علی دایی خاطر نشان کرد: حتما به زودی با علی دایی هم صحبت خواهیم کرد به هر حال برخی افراد سرمایه کشور به حساب می‌آیند البته باید به شرایط کاری افراد هم نگاه کنیم و برخی فشارهایی که افراد متحمل می شوند نباید نادیده گرفته شود در هر صورت ما صحبت خود را با مربیان خواهیم کرد و موارد و مسائل مختلف را برطرف می کنیم. همه افراد باید سعه صدر خود را بالا ببرند و انجمن ورزش‌نویسان هم قصد دارد مسائل آموزشی را هم برای خبرنگاران و هم مربیان داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها