برخوردهای فدراسیون بازدارنده است

داورزنی: همه باید کمک کنند تا والیبال تربیت شود

با وجود همه سختی‌ها او را حفظ کنیم

داورزنی: از ولاسکو برای مربی‌سازی بهره می‌بریم

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به تمدید قرارداد با ولاسکو تا پاییز سال 1393 گفت: از تجربه ولاسکو برای تیم ملی زیر23 سال و مربی سازی بهره می‌بریم.
کد خبر: ۵۳۶۰۷۳
داورزنی: از ولاسکو برای مربی‌سازی بهره می‌بریم

محمد رضا داورزنی با اشاره به تمدید قرارداد با ولاسکو اظهار کرد: همکاری ما با ولاسکو از اواخر اسفند 89 شروع شد و او تا پایان مسابقات انتخابی لیگ جهانی هم قرارداد داشت. اما به دلیل اینکه به المپیک صعود نکردیم قدری روحیه ولاسکو دچار مشکل شد و به نوعی او دچار خستگی شد. به همین دلیل درخواست کرد تا بعد از کسب سهمیه لیگ جهانی استراحت کند. البته با توجه به موفقیت‌هایی که تیم ملی با هدایت ولاسکو به دست آورد این رغبت در بین همه ما وجود داشت تا او همچنان سرمربی تیم ملی باشد و با او بتوانیم به المپیک 2016 برویم.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود توافق کردیم که تا پایان مسابقات قهرمانی جهان 2014 لهستان همکاری با ولاسکو را ادامه دهیم. یعنی تا مهر و آبان سال 1393 با او توافق کردیم. همچنین در نظر داریم در سایر بخش‌ها هم با او تبادل نظر کنیم، حتی در تیم زیر 23 سال که پشتوانه تیم ملی نیز هست از تجربه او بهره می‌بریم.

داورزنی با اشاره به لزوم مربی‌سازی تاکید کرد: سعی داریم تا در بحث مربی‌سازی هم از ولاسکو استفاده کنیم تا از بعضی مربیان که اثرگذارتر هستند بهره ببریم. می‌خواهیم به سمتی برویم که در آینده نیروهای داخلی خودمان در بخش بدنسازی و آنالیزور در کادر فنی تیم ملی کار کنند. در برگزاری کلنیک‌های تخصصی هم با ولاسکو تعامل داریم و نخستین کارگاه را برای مربیان در اردیبهشت 92 برگزار می‌کنیم. تا در زمانی که تیم ملی استراحت دارد به هر ترتیب از ولاسکو استفاده کنیم. امیدواریم که بعد از موفقیت تا سال 2014 همکاری خود را تا المپیک برزیل ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون والیبال با قدردانی از حمایت مردم گفت: پشتیبانی‌ها و اعلام حمایت‌هایی که از طریق ایمیل و ارسال نظرات روی اخبار داشتند مطرح می‌شد دلگرمی خوبی بود که با وجود همه سختی‌ها او را حفظ کنیم تا بتوانیم با حضور او سطح کیفی و کمی والیبال را در سطح جهان بالا ببریم.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تخصصی والیبال گفت: با هماهنگی فدراسیون جهانی والیبال کلاس‌های VISو دفاع وسط را در سال قبل برگزار کردیم، در برنامه سال آینده هم چند کلاس تخصصی تدوین کرده‌ایم و قطعا از مدرسان مطرح FIVBبهره می‌بریم. سعی کردیم در سال 92 با هماهنگی‌های لازم طیف بیشتری از مربیان را بعد از مسابقات لیگ در کلاس‌ها پذیرش کنیم. ما به دنبال یکسان سازی آموزش والیبال و هماهنگی نظام آموزش والیبال هستیم. این هدف را با کمک ولاسکو دنبال می‌کنیم.

داورزنی درباره اینکه چرا در مجمع سالیانه فدراسیون نمایندگان مربیان، داوران و بازیکنان حضور نداشتند، گفت: معمولا در مجامع همه طیف‌ها حضور دارند اما ممکن است بنا به دلایلی بعضی از اعضا حاضر نباشند. معمولا در مجامع عمومی و عادی خیلی اصرار ندارند که همه اعضا حاضر باشند و بعضا نماینده می‌فرستند. با توجه به حساسیت بازی‌های لیگ نماینده ورزشکاران پسر در شهرستان‌ها بازی داشتند، با اجازه قبلی اجازه گرفتند که شرکت نکنند. البته تعداد اعضای مجمع به حد نصاب رسید. جلسات خوبی با روسای هیات‌های استانی داشتیم. امیدوارم با حمایت‌هایی که وزارت ورزش انجام می‌دهد بتوانیم تلاش‌های دوستان در هیات‌های استانی را قدردان باشیم. همچنین باید به نوبه خودم از همه بخش‌هایی که برای موفقیت والیبال تلاش می‌کنند به ویژه اصحاب رسانه تشکر کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها