پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

نباید به کشور ثالث برویم / حق تماشاگران ایرانی را از AFC بگیریم

یک پیشکسوت فوتبال می گوید به هیچ عنوان نباید زیر بار حرف زوری رفت که سعودی باعث و بانی آن بوده اند و باید قاطعانه مقابل خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا بایستیم، حتی به قیمت از دست رفتن لیگ قهرمانان آسیا.
کد خبر: ۱۲۴۵۴۱۶
نباید به کشور ثالث برویم / حق تماشاگران ایرانی را از AFC بگیریم

به گزارش جام جم آنلاین ، نامه چهار باشگاه ایرانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ شد، نامه ای که حاکی از آن است که هیچ یک از تیم های ایرانی برای برگزاری دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا به کشور ثالث نمی روند. در این رابطه فدراسیون فوتبال ایران هیچگونه شرط و شروطی را از سوی AFC نمی پذیرد.

در این رابطه ناصر ابراهیمی سپیدموی فوتبال ایران و دستیار همیشگی علی پروین در سال های دور پرسپولیس به جام جم آنلاین گفت: معلوم است که نباید برای برگزاری بازی هایمان به فرای مرزها برویم و در کشور ثالث بازی کنیم. این در شان فوتبال ما و مردم ما نیست و باید با تحکم مقابل آن بایستیم و شرایطی به وجود بیاوریم که در آینده حتی احتمال تکرار آن هم وجود نداشته باشد.

ابراهیمی عنوان کرد: سلب میزبانی ایران از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نفوذ کشورهای عربی به خصوص عربستان بود و به همین دلیل ما نباید زیر بار حرف زوری برویم که سعودی ها باعث و بانی آن هستند. اگر تن به خواسته آنها بدهیم شکست سختی خورده‎ایم.

وی افزود: قاطعانه باید مقابل کنفدراسیون فوتبال آسیا بایستیم و حق تماشاگران ایرانی را از آنها بگیریم. معنی ندارد وقتی خودمان امنیت داریم برای بازی به یک کشور دیگر برویم.

این پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: هیچکس نمی تواند ما را از حقی که داریم محروم کند. اگر لازم باشد برای گرفتن این حق همه کار می کنیم.

ابراهیمی در رابطه با انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی گفت: زمان برای صحبت کردن در رابطه با این موضوع زیاد است. اکنون باید فقط به وضعیت کنونی تیم ملی توجه کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس شرایط کنونی تیم ملی و مقطع حساسی که در آن به سر می برد باید به این موضوع توجه کنیم که چه کار باید برای این تیم کرد تا از بحران خارج شود و چه کار باید بکنیم تا در ادامه راه نتیجه بگیریم.

این پیشکسوت فوتبال یادآور شد: در وهله اول باید بگویم که ایرانی و خارجی ندارد، فقط یکی بیاید که بلد باشد به داد تیم ملی فوتبال ایران برسد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مهم نیست چه کسانی کاندیدای مربی گری هستند. مهم کاربلد بودن است. باید این موضوع را بررسی کرد که کاندیداهای کنونی چه قدر می توانند به این تیم در زمینه خروج از بحران کمک کنند.

این پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: فوتبال ملی و باشگاهی ما و اصلا روز و روزگار ما به سختی می گذرد. امیدوارم همه چیز روبراه شود و از این وضعیت سخت عبور کنیم و بار دیگر لبخند را بر روی لب همه فوتبالدوستان ایرانی ببینیم. این کمترین حق آنهاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها