یک دهه دیگر به پایان رسید و حالا جواب یک سوال معمول در دنیای فوتبال بالاخره مشخص شده است.
کد خبر: ۱۲۴۳۷۹۶
سوالی که در پایان یک دهه به آن پاسخ داده شد

به گزارش جام جم آنلاین ، در چند سال اخیر بارها این سوال مطرح شده است که بالاخره مسی بهتر است یا رونالدو؟ دو فوق ستاره آرژانتینی و پرتغالی دنیای فوتبال در تمام سال های اخیر تا توانستند رکورد زدند، افتخار به دست آوردند، گل زدند، توپ طلا گرفتند، از جام های قهرمانی بالا رفتند و با هم رقابت سرسختانه‌ای را شکل دادند.

طرفداران این دو فوتبالیست اسطوره ای مدام در حال جنگ و جدل با یکدیگر بودند که کدام ستاره بهتر است. حالا که وارد سال 2020 شده ایم به این سوال بهتر می توان پاسخ داد. در واقع آمارها و ارزیابی ها مشخص کرده که کدام بازیکن بهتر است؛ مسی یا رونالدو. این ارزیابی ها نشان می دهد که مسی در مجموع به دلیل ثبت آمارهای مختلف در زمینه های بهتر بازیکن بهتری نسبت به رونالدو است. او در پایان یک دهه بیشترین گل و بیشترین پاس گل را داده است. 369 گل زده و 136 پاس گل ثبت کرده. 1535 بار هم دریبل زده که بیشتر از هر بازیکن دیگری در دنیای فوتبال بوده است. او در زمینه بیشترین پاس در یک سوم محوطه زمین حریف هم نه تنها از رونالدو که از تمام بازیکنان جهان سبقت کرده و در این زمینه آمار 8264 را ثبت کرده است.

علاوه بر این او یکبار بیشتر از رونالدو توپ طلا گرفته و آمارهای بهتری در زمینه های مختلف داشته است.

رسانه معتبر SPN FC نیز با انتشار خبری و تصویری عملکرد ستاره پرتغالی و آرژانتین را با هم مقایسه کرد که آمار جالبی را نشان می‌دهد.

نگاهی به آمار این دوستاره می‌اندازیم:

تعداد عناوین تیمی: رونالدو 20/ مسی 23

تعداد جوایز شخصی: رونالدو24/مسی 26

تعداد گل:رونالدو 554/ مسی 579

پاس گل در لیگ و لیگ قهرمان:رونالدو 117/مسی 164

به این ترتیب پاسخ به این سوال که رونالدو بهتر است یا مسی مشخص شده و پاسخ هم این است: لیونل مسی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها