خبرهای جدیدی از فدراسیون فوتبال به گوش می رسد، خبرهایی که مدام جدی تر می شود به خصوص اینکه در بیانیه اخیر این فدراسیون هیچگونه تکذیبی در رابطه با مذاکره با برانکو ایوانکوویچ صورت نگرفته است.
کد خبر: ۱۲۳۸۵۷۰
احتمال قطع همکاری با ویلموتس؛ تایید مذاکره با برانکو ایوانکوویچ

به گزارش جام جم آنلاین ، آخرین اخبار حاکی از این است که احتمال قطع همکاری فدراسیون فوتبال ایران با مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد.

بعد از شکست دو بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اخبار متعددی در رابطه با کناره‎گیری ویلموتس شنیده می شود اما از امروز این اخبار وارد فاز جدی تری شده است.

بر اساس آخرین اخبار جدایی ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران کم کم قطعی می شود هر چند هنوز دراینباره هیچ خبری اعلام نشده است. گویا فسخ قرارداد با این مربی بلژیکی به صورت توافقی خواهد بود، البته توافقی که بیشتر به سود ویلموتس است تا فدراسیون فوتبال ایران. یک شرکت ایرانی مستقر در آلمان بخشی از مبلغ قرارداد این مربی را تقبل می کند.

پیگیری های خبرنگار جام جم آنلاین نشان می دهد شش قسط دستمزد این مربی به صورت یکجا تا آخر ماه میلادی کنونی پرداخت خواهد شد. البته خبر قطع همکاری با مارک ویلموتس در روزهای اخیر نیز شنیده می شد اما خبر مذاکره با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و اسبق تیم ملی فوتبال ایران چیز دیگری است.

یک «منبع آگاه» در گفت و گو با جام جم آنلاین خبر مذاکره فدراسیون با این مربی کروات را تایید کرده است.

برانکو ایوانکوویچ از سال های 2003 تا 2006 هدایت تیم ملی ایران را در دست داشت، این تیم را به مقام سوم جام ملت های آسیا رساند و به جام جهانی 2006 آلمان هم برد اما در نهایت به دلیل کسب نتایج ضعیف در جام جهانی از سمت خود برکنار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها