بازیکنان تیم فوتبال استقلال با پایان دادن به اعتصاب خود، با یک روز تاخیر تمریناتشان را از سر گرفتند.
کد خبر: ۱۲۳۶۵۱۶
اعتصاب شکست؛ استقلالی‌ها تمرین کردند / جدایی مهاجم نیم میلیاردی

به گزارش جام جم آنلاین ، مهر نوشت: تمرینات تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر شرایط نا مناسب مالی این باشگاه روز گذشته برگزار نشد تا زنگ خطری تازه برای این تیم پس از بازگشت به اوج به صدا در آید.

بازیکنان استقلال ظهر امروز با حضور در زمین تهرانسر، تمرینات گروهی را آغاز کردند تا با اتمام اعتصاب، برای هفته یازدهم و دیدار مقابل نساجی آماده شوند. آبی پوشان در حالی امروز تمرین کردند که سه بازیکن ملی پوش این تیم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین حضور نداشتند.

احتمال جدایی تبریزی

مرتضی تبریزی مهاجم باتجربه آبی پوشان نیز در ۱۰ هفته ابتدایی فصل علیرغم این که در اکثر بازی‌ها فرصت بازی پیدا کرده، در گلزنی و گلسازی موفق نبوده و این باعث شده تا وی تحت فشار قرار گیرد.

تبریزی به جز هفته‌های دوم و دهم در سایر بازی‌های تیمش به میدان رفته و در مجموع ۳۶۷ دقیقه در میدان حضور داشته است. این بازیکن حدود نیم میلیارد تومان هزینه روی دست استقلال گذاشته بود.

گرچه هنوز چیزی مشخص نیست و شاید حتی برای گمانه زنی نقل و انتقالاتی هم زود باشد، اما میلاد باقری و مرتضی تبریزی بازیکنانی هستند که در صورت ادامه این روند، احتمال جدایی آن‌ها برای نیم فصل دوم از جمع آبی پوشان وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها