یک رسانه محلی، زمان معرفی سرمربی پیشین تیم ملی ایران را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۵۶۵
کی‌روش تا پایان هفته جاری سرمربی کلمبیا می‌شود/ اعلام رقم قرارداد کارلوس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، نشریه «تیمپو» کلمبیا نوشت که انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور قطعی است و او فردا (پنجشنبه) رسماً به عنوان جانشین قطعی خوسه پکرمن معرفی خواهد شد.

این نشریه اعلام کرده که کی‌روش امشب وارد بوگوتا می‌شود و از ساعت 10 صبح فردا به وقت محلی مرحله نهایی مذاکرات خود با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور آغاز خواهد کرد تا در مورد جزئیات نهایی قرارداد و شروط باقی صحبت کنند و پس از آن کی‌روش رسماً به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا معرفی خواهد شد.

در همین حال سایت ال‌یونیورسال اعلام کرد کی‌روش فردا وارد کلمبیا می‌شود و جمعه قراردادش را امضا خواهد کرد. طبق اعلام این سایت دستمزد این مربی کمی بیش از 3 میلیون دلار خواهد بود که نصف حقوق پکرمن است.

طبق اعلام منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال کلمبیا، کی‌روش قرار بود روز گذشته (سه‌شنبه) به بوگوتا سفر کند اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد، به دلیل برخی مشکلات در پروازش به این کشور، با تأخیر به بوگوتا خواهد رسید.

انتشار این خبر در حالی است که فدراسیون فوتبال کلمبیا هنوز به صورت رسمی انتخاب قطعی کی‌روش به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی این کشور را تأیید کرد. البته رامون خسورون، رئیس فدارسیون کلمبیا در روزهای اخیر تأیید کرد که مذاکرات وارد مراحل نهایی خود شده است.

تیم ملی کلمبیا از 4 سپتامبر سال 2017 (13 شهریور) زمان برکناری پکرمن بدون سرمربی قطعی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها