تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی امروز در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا مقابل عمان قرار می گیرد که دو تیم از لحاظ نتیجه گیری در مرحله گروهی شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۴۲
ایران و عمان از این لحاظ با هم مساوی هستند

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با اقتدار یمن و ویتنام را برد اما مقابل عراق بدون گل مساوی کرد اما به هر حال به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شد.

تیم ملی عمان دو دیدار ابتدایی خود را واگذار کرد و تنها برد این تیم مقابل ترکمنستان به دست آمد تا به عنوان تیم سوم گروه خود صعود کند.

بسیاری بر این اعتقاد هستند که تیم عمان شایستگی حضور در این مرحله را نداشت اما برخی از ویژگی های این تیم را نباید از یاد برد.

تیم ملی فوتبال ایران در کنار عمان از لحاظ شوت زدن در رده دوم تیم های برتر جام ملت ها قرار دارند. هر دو تیم 50 بار شوت داشته اند. تیم کره جنوبی که از هر تیمی بهتر عمل کرده 52 شوت ثبت کرده است.

سردار آزمون و بازیکنی از کره جنوبی نیز تا این لحظه شوت زن ترین بازیکنان جام ملت های آسیا بوده اند و هر کدام 14 بار شوت زده اند. محسن القصانی از تیم ملی فوتبال عمان نیز با 9 شوت در رده نهم شوت زن ترین بازیکنان جام ملت های آسیا قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها