برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به دعوتش به استادیوم آزادی برای تماشای بازی ایران و بولیوی گفت: تا این لحظه هیچ دعوتنامه‌ای چه مکتوب، چه شفاهی به دست من نرسیده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۰۱
طعنه برانکو به فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، درحالی که پندار خمارلو مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس اعلام کرد از گرشاسبی و برانکو برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی ایران و بولیوی دعوت به عمل آمده اما سرمربی پرسپولیس می گوید از این دعوت خبر ندارد!

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دعوتش به استادیوم بازی برای تماشای بازی ایران و بولیوی گفت:‌تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ دعوتنامه رسمی و حتی شفاهی از جانب باشگاه پرسپولیس یا فدراسیون فوتبال به دستم نرسیده و از این دعوت بی‌اطلاع هستم.

وی ادامه داد: البته عادی‌ترین روال در همه کشورهای دنیا این است که فدراسیون فوتبال آن کشور برای برگزاری بازی‌های این چنینی از سرمربیان لیگ برتر و مدیران آنها جهت حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی دعوت به عمل می‌آورد و به این وسیله و با ارسال دعوتنامه میزبانی خود را برای آن بازی مورد نظر اعلام می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم تا این لحظه هیچ دعوتنامه‌ای به دست نرسیده و نه از سوی باشگاه و نه از سوی فدراسیون فوتبال به صورت شفاهی هم صحبتی برای حضورم در ورزشگاه آزادی انجام نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها