هر چقدر صادق محرمی در تیم دیناموزاگرب کرواسی شب بدی را پشت سر گذاشت به جایش فرشاد احمد در لیگ لهستان و برای تیمش خوش درخشید.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۴۲
فرشاد احمدزاده ناجی تیمش در لیگ لهستان شد

به گزارش جام جم آنلاین ، اشلاسک وروچلاو با پاس گل هافبک خود از نخستین شکست فصل نجات پیدا کرد.

در نخستین مسابقه هفته دوم فصل جدید لیگ استراکلاسا لهستان تیم اشلاسک وروچلاو که همانند دیدار اخیرش فرشاد احمدزاده را به‌عنوان وینگر چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ دیشب به مصاف لخیا گدانسک رفت.

یاران احمدزاده که در نخستین بازی فصل به پیروزی ۳ بر یک مقابل کراکوویا دست یافتند، دیشب برابر لخیا گدانسک سه امتیازی با گلی که فلاویو پیکسائو در دقیقه ۱۳ به ثمر رساند، عقب افتادند و خوش شانس بودند که این مهاجم پرتغالی یک پنالتی هم در دقیقه ۳۲ از دست داد.

در حالی که بازی با برتری لخیا گدانسک ادامه پیدا می‌کرد، اشلاسک وروچلاو در دقیقه ۸۳ صاحب ضربه کرنر شد که ارسال دقیق پای چپ فرشاد احمدزاده از روی کرنر را پیوتر سلبان، کاپیتان و مدافع پیشتاخته این تیم از مقابل تیرک اول با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند. یاران احمدزاده با این تساوی ۴ امتیازی شدند تا با احتساب تفاضل گل بهتر نسبت به لخیا گدانسک، موقتا صدرنشین جدول لیگ استراکلاسا لهستان شدند.

فرشاد احمدزاده در دیدار اخیر اشلاسک وروچلاو ۸۴ دقیقه مقابل کراکوویا بازی کرد ولی دیشب حضور کامل در ترکیب تیمش داشت و موفق شد نخستین پاس گل خود را هم بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها