مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت:مقصر نه سازمان لیگ است نه فدراسیون فوتبال و نه یگان ویژه ما تمام تلاشمان را کردیم تا مراسم شکیل‌تر برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۶۷
فتاحی: پیگیر ادعای علی کریمی هستم، به من تهمت زدید!

به گزارش جام جم آنلاین ، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص میزبانی خرمشهر در فینال جام‌حذفی و مراسم جشن قهرمانی استقلال و اینکه به مراسم قهرمانی استقلال چه نمره‌ای خواهند داد، اظهار داشت: مراسم قهرمانی تا زمانی که استقلال کاپ را بالای سر برد بسیار خوب و با نظم برگزار شد ما نمی‌توانیم راجع به این مراسم نمره بدهیم بلکه مردم باید قضاوت کنند و نمره بدهند چرا که به صورت زنده مراسم را دیدند اما بعد از اینکه استقلال کاپ را بالای سر برد این خود مردم بودند که به زمین ریختند و باعث شدند جشن قهرمانی خوب برگزار نشود.

وی در ادامه گفت: مقصر نه سازمان لیگ است نه فدراسیون فوتبال و نه یگان ویژه ما تمام تلاشمان را کردیم تا مراسم شکیل‌تر برگزار شود اما این در صورتی است که در همه جای دنیا حتی در کشورهای عربی هم فاصله تماشاگران تا زمین بسیار نزدیک است و شاید در طول بازی یک یا دو نفر وارد زمین شوند. ما در این بازی هم در طول زمان برگزاری بازی چند جیمی‌جامپ داشتیم که وارد زمین شدند.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا مقصر مردم خرمشهر هستند یا خیر گفت:‌اصلاً من منظورم مردم خرمشهر نیست بلکه از شهرهای مختلفی در ورزشگاه حضور داشتند به دنبال این نیستیم که بخواهیم مقصر را مردم بدانیم بلکه این اتفاق همه جای دنیا می‌افتد اگر مردم خودشان همکاری می‌کردند مطمئنا این اتفاق نمی‌افتاد.

فتاحی در ادامه در پاسخ به سوال مجری برنامه با توجه به ادعای علی کریمی مبنی بر اینکه آیا شما در کار چمن هستید یا خیر،‌گفت: این چه سوالی است که از بنده می‌پرسید شما دارید در برنامه زنده به من تهمت می‌زنید من به عنوان مسئول برگزاری مسابقه وظیفه‌هایی دارم که باید انجام دهم نباید در برنامه زنده این سوال پرسیده شود من حتما شکایت خواهم کرد و حتی پیگیر ادعای علی کریمی هم هستم.این یک سوء تفاهمی بوده که برطرف شده است فکر نمی‌کنم جای این برنامه این باشد که بخواهیم راجع این موضوع صحبت کنیم اگر سوالی در خصوص مراسم دارید من پاسخگو هستم.

وی در ادامه تأکید کرد: من مسئول چمن نیستم که بخواهم راجع به چمن صحبت کنم سوال شما به جزء اینکه به من تهمت بزند باعث می‌شود تا افکار مردم هم در رسانه ملی تغییر کند.

مسئول برگزاری سازمان لیگ در ادامه درباره اینکه گفته بودید به خبرنگاران کارت هدیه می‌دهید اما این اتفاق نیفتاد گفت: ما هیچ قولی به کسی ندادیم که می‌خواهیم کارت هدیه بدهیم در این دو ساله منطقه آزاد اروند برای خبرنگاران هدیه‌ای در نظر می‌گرفت اما امسال نمی‌دانم چرا این کار را انجام ندادند کارت هدیه‌ای که قرار بود به خبرنگاران بدهند 200 هزار تومان بود این موضوع هیچ ربطی به ما ندارد.

وی در مورد صحبت‌های شفر سرمربی استقلال که معتقد بود جشن قهرمانی استقلال شبیه به آشوب بود گفت:‌ به نظرم من خیلی شلوغ نکنید چرا که ما نمی‌گوییم مراسم مشکلی نداشت متأسفانه اتفاقاتی در آخر مراسم افتاد که جشن را خراب کرداما در همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد حتی در انگلیس هم ممکن است تماشاگران وارد زمین شوند و از خوشحالی بخواهند در کنار بازیکنان جشن بگیرند. خود خبرنگاران و عکاسان حضور داشتند بعد از این اتفاقات من با بیشتر بازیکنان با هواداران صحبت کردیم گفتیم آیا اگر بالای سکوها می‌نشستید و تشویق می‌کردید و مراسم را نگاه می‌کردید بهتر بود یا اینکه وارد زمین شدید خود مردم هم معتقد بودند که در بالا و از روی سکوها مراسم زیباتر دیده می‌شد اما به خاطر جو حاکم بر ورزشگاه بعد از اینکه دو سه نفر وارد چمن شدند بقیه هم به چمن آمدند و باعث شد مشکلاتی به وجود بیاید.

وی در ادامه گفت:‌ من از شما خواهش می‌کنم که جو را خراب نکنید خدا را شکر اتفاق خاصی نیفتاد و کسی آسیب ندید. به هر حال در خیلی از کشورها ممکن است این اتفاقات بیفتد ما هم دوست نداشتیم این اتفاق استقلال کاپ را بالای سر برد می‌افتاد تمام تلاشمان را کردیم که این مراسم به نحو احسن برگزار شود.

وی در خصوص وضعیت چمن اینکه آیا قسمت‌هایی از چمن ورزشگاه رنگ زده شده بود یا خیر،‌گفت: شما می‌توانید این سوال را از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه بپرسید زمانی که خبرنگار 90 ا ز من این سوال را پرسید من به پیمانکار زمین زنگ زدم و در حضور خبرنگاران به قسمت‌های زمین سر زدیم و متوجه شدم هیچ قسمتی رنگ نشده شما با سوال‌هایی که می‌پرسید زحماتی کسانی که سه یا چهار ماه تلاش کردند تا این میزبانی در خرمشهر برگزار شود را زیر سوال می‌برید تمام خبرنگاران هم وارد چمن شدند و دیدند هیچ مشکلی نیست و کیفیت خوبی دارد.

فتاحی در ادامه گفت: مطمئن باشید به خاطر تهمت‌هایی که به من زدید از شما شکایت خواهم کرد. باید در رسانه ملی احترام گذاشت و من به خاطر احترام به مردم پاسخ شما را می‌دهم مطمئن باشید شکایت خواهم کرد و حتی پیگیر صحبت‌های علی کریمی در این مورد هم هستم تا مشخص شود که حق به چه کسی است.

وی در پایان در خصوص اینکه زمان رونمایی جام در شلمچه چرا هیچکس از مسئولین حضور نداشت گفت:‌قرار بود آقای ساکت به عنوان دبیر فدراسیون فوتبال در این مراسم حضور پیدا کند اما متأسفانه پروازشان تأخیر داشت در آن روز هم خونه به خونه قرار بود در چمن ورزشگاه تمرین کند من هم باید در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردم به خاطر این نتوانستیم از مسئولین فوتبال حضور پیدا کنند و این فکر نمی‌کنم بی‌احترامی و مشکل خاصی باشد.من وظیفه‌ام این بود که در ورزشگاه بروم تا اتفاق خاصی برای خونه به خونه نیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها