از شب گذشته تا اکنون اخبار ضد و نقیضی در مورد باشگاه تراکتورسازی و گزینه های سرمربی گری اش شنیده می شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۸۹
دنیزلی می آید، دنیزلی نمی آید! / یک بام و دو هوا در باشگاه تراکتورسازی تبریز

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که تمامی رسانه ها از قطعی شدن حضور مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه ای و اسبق پرسپولیس در تراکتورسازی خبر می دادند ناگهان دیشب خبر رسید که این مربی از حضور در تراکتورسازی انصراف داده و برای این تیم آرزوی موفقیت کرده است.

کمتر از یک ساعت از انصراف دنیزلی برای سرمربی گری در تراکتورسازی خبر رسید که ارسون ینال سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ترکیه و ترابوزان اسپور ترکیه گزینه بعدی هدایت تراکتورسازان در ادامه این فصل از رقابت های لیگ برتر است.

اما کمتر از یک ساعت بعد از استانبول خبر رسید که دنیزلی با تراکتورسازی به توافق کامل رسیده است و از هفته آینده بر روی نیمکت این تیم در لیگ برتر می نشیند!

مسئولان باشگاه تراکتورسازی فعالیت دنیزلی در برنامه شبکه TRT ترکیه را، علت عدم توافق این مربی با تراکتورسازان اعلام کرده و گفته بودند، با منتفی شدن حضور دنیزلی در تراکتورسازی، تراکتورسازان به سراغ سایر گزینه‌های خود خواهند رفت که ارتوگرول، جواد نکونام و الکس نوری سه گزینه بعدی تراکتورسازان برای جایگزینی یحیی گل‌محمدی عنوان شده بود.

البته با توجه به تغییر مداوم اخبار مربوط به وضعیت سرمربی گری باشگاه تراکتورسازی باید منتظر خبرهای جدیدی از این باشگاه باشیم و هنوز چیزی به طور کامل قطعی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها