سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با تیم فوتبال بادران در جام حذفی گفت: باخت و حذف شدن در مقابل تیم فوتبال قشقایی را در دوره قبل به یاد داریم از این رو هیچ تیمی را دستکم نمی گیریم.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۱۰
برانکو: بازی با قشقایی را فراموش نکرده ایم

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان لیگ فوتبال ایران، برانکو ایوانکوویچ روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر بادران در جام حذفی اظهار کرد: تنها تیمی هستیم که در تعطیلات در حال مسابقه دادن هستیم. بازی خیلی خطرناکی است، قشقایی را هنوز یادمان است و اینکه چگونه حذف شدیم.

وی افزود: بادران خوب بازی می‌کند و تیم دوم جدول لیگ یک است. در مقابل همه تیم‌ها چه بادران، چه سیاه‌جامگان با تمام توان بازی می‌کنیم. اراده و خواست ما برد است. اعلام نمی‌کنیم که گزینه برد ما هستیم، مطمئنم بازیکنانم حریف را دست کم نمی‌گیرند زیرا این بازی می‌تواند برای ما خیلی خطرناک باشد، همه بازیکنان ما هم سرحال و آماده هستند.

برانکو در مورد اینکه رئیس هیأت مدیره حریف گفته بلایی بدتر از قشقایی سر پرسپولیس می‌آوریم، گفت: وی مدیر باشگاه است و هر مدیرعامل و هر مربی باید به تیم خود ایمان و اعتقاد داشته باشد برای خوشبینی هم حق دارد. چیز بدی نمی‌بینم در این حرف، این می‌تواند یک هشدار مضاعف باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه از بازیکنان ذخیره در این بازی استفاده خواهید کرد یا نه افزود: بازیکن ذخیره نداریم، همیشه یکسری روی نیمکت هستند. تیم اول ما 22 بازیکنان به علاوه دروازه‌بان‌ها دارد. فردا(جمعه) خواهیم دید که چه نفراتی در ترکیب حضور دارند.

برانکو در خصوص تماشای بازی رئال مادرید و الجزیره نیز گفت: از این بازی خیلی راضی بودم. در کنار آن هم بازی الجزیره را دیدم و حتی فوتبال امارات. بازی خوبی بود، الجزیره با افتخار بازنده شد. البته 2 گل رئال را قبول نکردند. رئال 37 موقعیت داشت که 15 مورد آن در چهارچوب بود اما وقتی که بازی یک بر صفر به سود رئال بود بازیکنان الجزیره به یک موقعیت خوب دست یافتند که در نهایت مهاجم الجزیره در موقعیت آفساید قرار گرفت، الجزیره هم تیم خوبی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها