این روزها اخبار متعددی در رابطه با تمدید قرارداد پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ شنیده می شود. برانکو پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرده و اکنون هم سرخ ها با هدایت او با یک بازی کمتر در صدر جدول رده بندی جا خوش کرده اند پس چه کسی از او بهتر؟
کد خبر: ۱۱۰۰۶۸۴
برانکو با پرسپولیس تمدید می کند؛ تمام!

به گزارش جام جم آنلاین ، در روزهای اخیر اخبار پیرامون توافق نهایی برانکو با پرسپولیس زیاد بود و حتی شنیده می شد که برانکو بابت تمدید قرارداد با سرخ ها به ازای هر فصل بیش از 800 هزار دلار دریافت خواهد کرد.

در حالی که موضوع تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس به سوژه اصلی تبدیل شده بود کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به رسم چند سال اخیر مصاحبه ای انتقادی انجام داد که این مصاحبه حاکی از جدایی او از تیم ملی فوتبال ایران بود.

پس از اینکه دوباره احتمال جدایی کی روش بر سر زبان ها افتاد یک روزنامه ورزشی از تردید برانکو برای تمدید با پرسپولیس خبر داد. بر اساس این خبر به برانکو پیام داده اند که صبر کند چرا که شاید جانشین کی روش شود!

اما از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد حتی یک درصد هم امکان ندارد برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود چرا که برنامه اصلی او بر مبنای تمدید با سرخ هاست. یک منبع موثق در اینباره گفت که برانکو تا آخر این هفته تمدید می کند تا تمام شایعات مربوط به جدایی او از بین برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها