سهراب مرادی پس از 17 سال یک رکورد وزنه برداری را جابجا کرد. او رکورد حرکت دوضرب دسته 94 کیلوگرم وزنه‌برداری را شکست تا مدال طلا را به دست بیاورد.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۶۷
چهره آرام و متین سهراب مرادی پس از تاریخ سازی در وزنه برداری +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، در ادامه رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان به میزبانی شهر آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا، از ساعت 3 بامداد امروز (دوشنبه 13 آذرماه) سهراب مرادی و سید ایوب موسوی دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان در رقابت گروه A دسته 94 کیلوگرم به روی تخته آمدند.
سید ایوب موسوی برای نخستین مرتبه وزنه 166 را نتوانست مهار کند ولی در مرتبه دوم موفق به مهار این وزنه شد و در آخرین حرکت، وزنه 171 را به نام ثبت کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.
سهراب مرادی دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2016 ریو، سه وزنه درخواستی کادر فنی تیم ملی را به موفقیت به ثبت رساند و به ترتیب وزنه های 176 ، 182 و 184 کیلوگرم را بالای سر برد و به نخستین مدال طلای کاروان وزنه برداری ایران را بدست آورد.

جالب اینجاست که پس از کسب مدال طلا از سوی این وزنه بردار اطرافیانش بیشتر هیجان زده بودند. او بسیار آرام و متین فقط لبخند می زد. به هر حال در شبی که مدال طلا از دست کیانوش رستمی رفت سهراب مرادی همه چیز را جبران کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها