سرمربی جدید استقلال درباره حضور در این تیم به صحبت پرداخت و این تیم را مانند شالکه و بورسیادورتموند دانست.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۵۱
شفر: استقلال مثل شالکه و دورتموند است/ یک چیز مثل دیوانگی این‌جا موج می‌زند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا ، مسئولان باشگاه استقلال بعد از برکناری علیرضا منصوریان از هدایت این تیم وینفرد شفر آلمانی را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کردند.

پایگاه اینترنتی abendblatt، درباره حضور شفر آلمانی نوشت: مربی آلمانی که قبلا در بوندسلیگا فعالیت می‌کرد بعد از یک سال استراحت تیم جدید خود را پیدا کرد و هدایت بایرن مونیخ فوتبال ایران یعنی استقلال را بر عهده گرفت و قرار است که سالیانه ۲۴۰ هزار یورو به دست بیاورد.

سرمربی سابق کارلسروهه در بوندسلیگا و سرمربی سابق تیم‌های جامائیکا و کامرون در حال‌ حاضر هدایت استقلال تهران را در لیگ برتر فوتبال ایران به دست گرفته است.

او درباره حضور در استقلال، گفت‌: قراردادم با استقلال دو ساله است ولی در پایان فصل قرارداد را بررسی خواهیم کرد و درباره ادامه‌ همکاری تصمیمم می‌گیریم.

وینفرد شفر در ایران با یک چالش بزرگ روبه‌رو است. او باید تیم استقلال را به اوج بازگرداند و بتواند این تیم را از نظر روحی - روانی به شرایط ایده‌آل برساند. استقلال شروع ضعیفی در لیگ برتر فوتبال ایران داشت و فعلا در بین ۱۶ تیم در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و تنها توانسته دو برد به دست بیاورد.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال، گفت‌: اولین اقدام من بعد از حضور در استقلال این خواهد بود که مدیریت شرایط کلی تیم را بر عهده بگیرم و بتوانم تیم را به شرایط خوبی برسانم. این‌جا هواداران فوتبال و مردم روابط بسیار دوستانه‌ای دارند و من خوشحال هستم که به این جا آمده‌ام. استقلال مانند شالکه ۰۴ و بورسیادورتموند در بوندسلیگا است و هواداران زیادی دارد. یک چیزی مانند دیوانگی در این‌جا موج می‌زند. ایران کشور زیبایی است و شور و شوق زیادی برای فوتبال در ایران وجود دارد.

سرمربی ۶۷ ساله جدید تیم فوتبال استقلال باید در اولین حضور روی نیمکت این تیم برابر فولاد به میدان برود و البته یک داربی بسیار بزرگ و مهیج بین دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در انتظار این مربی است.

قبلا رولند کخ که دستیار کریستوف دام در اشتوتگارت بود، در سال ۲۰۰۲ هدایت تیم فوتبال استقلال را بر عهده گرفت و حالا بعد از سال‌ها یک مربی آلمانی دیگر روی نیمکت استقلال حضور دارد.

سرمربی جدید استقلال در پایان صحبت‌های خود گفت‌: من برای این که پیشنهاد استقلال را قبول کنم خیلی فکر کردم. پیشنهادهایی داشتم ولی در نهایت بعد از بررسی‌هایی که صورت گرفت تصمیم گرفتم که پیشنهاد استقلال را قبول کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها