استاد اسدی یکی از چهره های به یادماندنی نسل 98 فوتبال ایران است، کسی که بیشتر از اینکه او را با استحکام قابل توجهش در خط دفاع تیم ملی به یاد بیاوریم با گل به خودی هایش می شناسیم!
کد خبر: ۱۰۷۱۴۲۵
مدافع به یادماندنی فوتبال ایران  GLX سوار است / ساده و بی ریا مثل استاد اسدی

به گزارش جام جم آنلاین ، گل تاریخی او به عابدزاده سال ها پیش سوژه طنز و جوک بود. اما استاداسدی همانطور که به زیبایی دروازه عابدزاده را باز می کرد با تعصب و جنگندگی هم به میدان می رفت و بدون ترس از مصدومیت با تمام وجود بازی می کرد.

استاداسدی اما مثل دیگر هم تیمی های نسل خودش خوش شانس نبود. در حالی که علی دایی پولسازترین تجارت ها را دارد و در حالی که خداداد عزیزی مانند علی دایی به یک تاجر واقعی تبدیل شده است و یا کریم باقری که یکی از ثروتمندان فوتبال ایران محسوب می شود استاد اسدی ساده به فوتبال آمد و ساده هم رفت. نه تجارت بلد بود و نه در لیگ برتر به سرمربی گری تیمی رسید. استاداسدی در نسل تیم 98 ایران در کنار خداداد عزیزی و مهرداد میناوند طلایه دار شوخی و خنده بود اما دلی پر از غم داشت. مشکلات مالی و بی توجهی ها باعث شده بود او بر خلاف ظاهر همیشه شاد و پر از خنده اش دلی پراز درد داشته باشد.

زمانی پیکان او سوژه بود اما هنوز هم اتومبیلی سوار می شود که میلیون ها شهروند ایرانی هم دارند، یعنی پژو GLX. آنهایی که استاداسدی را از نزدیک دیده اند می گویند او هنوز خودرویی ارزان مثل جی ال ایکس سوار می شود این در حالی است که هم تیمی های سابق او لوکس ترین اتومبیل ها را سوار می شوند.

استاد اسدی در ۵۱ بازی در سالهای ۱۳۷۴-۱۳۷۶ در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفت. استاداسدی برای برخی باشگاه‌ها بازی کرد که نامدارترین آن‌ها ذوب‌آهن اصفهان بود. وی در جام جهانی ۱۹۹۸ عضو تیم ملی ایران بود. استاد اسدی به مدت 6 سال در تیم گسترش فولاد دستیار بود ولی بعد از سرمربی شدن رسول خطیبی او برکنار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها