در روز نخست رقابت های فینال مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند، پاروزنان کشورمان 3 طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردند.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۸۳
پنج مدال رنگارنگ قایقرانان ایران در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا

به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از 13 شهریور در پاتایا تایلند در حال برگزاری است.

نمایندگان ایران امروز (پنجشنبه) در هشت ماده فینال این رقابت ها به مصاف حریفان رفتند و موفق به کسب پنج مدال شدند.

در روئینگ دونفره سبک وزن جفت پاروی بانوان نازنین رحمانی و مریم امیدی پارسا صاحب مدال طلا شدند. قایقرانان کشورهای چین و کره در این رقابت دوم و سوم شدند.

در روئینگ دونفره سنگین وزن جفت پاروی بانوان مهسا جاور و پریسا احمدی موفق به کسب مدال طلا شدند. در این ماده پاروزنان کره و تایلند مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در روئینگ تک نفره سبک وزن بانوان نازنین ملائی با حریفانی از کره، قزاقستان، هنگ کنگ، اندونزی و سریلانکا رو به رو شد و در نهایت برای دومین سال متوالی صاحب مدال طلا شد. در این رقابت ملائی با زمان 7:18.71 دقیقه رقابت را به پایان رساند و قایقرانان هنگ کنگ و کره رده های دوم و سوم را کسب کردند.

در روئینگ دونفره سنگین وزن جفت پاروی مردان، سیدمسعود محمدی و بهمن نصیری مدال نقره دریافت کردند. قایقرانان کره و تایلند در این ماده مدال های طلا و برنز را بدست آوردند.

در روئینگ تک نفره سنگین وزن مردان خشایار عباس آبادی صاحب مدال برنز شد. قایقرانان قزاقستان و کره در این مسابقه مدال های طلا و نقره را بدست آوردند.

در روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان مهسا جاور بر سکوی چهارم آسیا ایستاد. جاور در این مسابقه پس از قایقرانان چین، قزاقستان و کره قرار گرفت.

در روئینگ دونفره سنگین وزن تک پاروی بانوان فرحناز عشقی و الیکا افشاری در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

در روئینگ تک نفره سبک وزن مردان نیز عاقل حببیان در رده پنجم قرار گرفت.

این رقابت ها فردا 17 شهریورماه با برگزاری رقابت های فینال مواد چهارنفره دنبال خواهد شد.

تیم ملی روئینگ ایران در 8 ماده بانوان و 4 ماده مردان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

این مسابقات از 13 شهریور آغاز شده و تا 17 شهریورماه در پاتایا تایلند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها