چهار ملی‌پوش اوزان دوم کشتی آزاد ایران از گردونه رقابتهای قهرمانی جهان حذف شدند تا کشورمان در روز پایانی هیج نماینده‌ای در دیدارهای رده‌بندی و فینال نداشته باشد.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۷۴
پایان کار آزادکاران ایران تنها با کسب یک مدال طلا!

به گزارش جام جم آنلاین، در پایان دور مقدماتی دومین و آخرین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ظهر امروز شنبه با مصاف مدعیان چهار وزن دوم در شهر پاریس کشور فرانسه آغاز شده که نمایندگان اوزان ۶۵ ،۷۰ و ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم ایران از دور رقابتها کنار رفتند. بدین ترتیب ایران در پیکارهای رده بندی و نهایی امشب هیچ نماینده ای نخواهد داشت و مطمئنا این ناکامی در رده‌بندی نهایی تیمی و امتیازی این دوره از مسابقات به افت محسوس کشتی آزاد کشورمان خواهد انجامید.

در وزن ۶۵ کیلوگرم میثم نصیری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر عبدالرحمن ابراهیم از قطر را شکست داد. وی در دور بعد در یک کشتی نزدیک مقابل آلان گوگایف دارنده مدال نقره جهان از روسیه با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و با توجه به باخت این کشتی گیر روس، نصیری هم از مسابقات حذف شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ایلمان مختاراف از فرانسه را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد آدریان مویسه از رومانی گذشت، اما در دور سوم مقابل یوهی فوجی نامی از ژاپن با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مراحل بعدی، حسین خانی هم حذف شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دور اول مقابل زلیم خان خادجیف از فرانسه با نتیجه ۸ بر ۴ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا، یاراحمدی از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیر محمدی در دور اول الکساندر هوشتین دارنده مدال برنز اروپا از بلاروس را با نتیجه ۸ بر ۶ شکست داد وی در دور بعد مقابل ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست خورد. در ادامه مسابقات نیز با توجه به شکست ابراگیموف برابر گئورگی کتویف از ارمنستان٬ محمدی هم از این مسابقات حذف شد.

تیم ملی ایران شب گذشته در پایان رقابتهای آزادکاران چهار وزن نخست، توسط حسن یزدانی به یک مدال طلا در وزن ۸۶ کیلوگرم دست یافت تا تنها مدال کشورمان در این دوره از مسابقات به نام مرد طلایی المپیک ریو ثبت شود.

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان امشب با معرفی نفرات برتر چهار وزن دوم در شهر پاریس به پایان می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها