تکواندو قهرمانی جهان - کره جنوبی؛

مدال نقره بر گردن کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده بانوی ملی‌پوش تکواندو کشورمان که پیش از این مدال برنز المپیک را بر گردن آویخته بود در مسابقات جهانی مدال نقره را لحظاتی پیش بر گردن آویخت.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۰۹
مدال نقره بر گردن کیمیا علیزاده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن ۶۲- کیلوگرم تیم بانوان ایران در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تکواندوکاری از ساحل عاج رفت و با قبول شکست به نشان نقره دست پیدا کرد. وی با پیروزی مقابل «فرناندا آگویره» از شیلی، «آشلی کرایولد» از کانادا، «ئی چینگ لی» از چین تایپه و «استتیچ» از کرواسی و «تاتیانا کازمینا» از روسیه به دیدار نهایی صعود کرده بود.

علیزاده اولین طلای نوجوانان جهان، اولین طلای المپیک نوجوانان، اولین برنز جهانی بزرگسالان، اولین طلای گرندپری بانوان، اولین مدال المپیک برای ورزش زنان، و امروز اولین نقره جهانی را در این رشته برای بانوان ایران کسب کرده است.

بنابراین تیم تکواندو کشورمان با سه نقره کیمیا علیزاده، میرهاشم حسینی، آرمین هادی پور و یک نشان برنز مسعود حجی زواره به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد.

طیبه پارسا، زهرا پوراسماعیل، اکرم خدابنده، فرزان عاشورزاده، ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، سعید رجبی، سجاد مردانی، پوریا عرفانیان و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها