مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تساوی استقلال و العین در پایان نیمه نخست

دیدار تیم‌های استقلال و العین امارات در نیمه نخست به تساوی رسید.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۹۱
تساوی استقلال و العین در پایان نیمه نخست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، استقلال و العین امارات در دور رفت دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، رابسون جان واریو، لئوناردو پادوانی، خسرو حیدری، هرایر مگویان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مجید حسینی، مجتبی حق دوست، محسن کریمی و کاوه رضایی.

ترکیب العین: خالد عیسی، اسماعیل احمد، سعید جمعه، خالد عبدالرحمن، سالم جمعه، محمد عبدالرحمن، لی میونگ جو، احمد برمن، دانیلو آسپریلا، عمرعبدالرحمن و کایو.

دقیقه 2: کاوه رضایی در محوطه جریمه العین صاحب توپ بود که نتوانست ضربه‌ای به سمت دروازه بزند و به فرشید اسماعیلی پاس داد که در نهایت شوت او را دروازه‌بان العین مهار کرد.

دقیقه 3: اشتباه خالد عیسی بازیکنان استقلال را صاحب موقعیت کرد و آبی‌پوشان با دروازه خالی العین روبه‌رو شدند، اما اسماعیلی در موقعیت آفساید به توپ رسید.

دقیقه 6: العینی‌ها صاحب ضربه ایستگاهی شدند که ارسال آنها روی دروازه ثمری برای آنها نداشت و مهدی رحمتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 20: محسن کریمی در یک حرکت پا به توپ و پاسکاری با مجتبی حقدوست وارد محوطه جریمه العین شد که ضربه او توسط مدافعان این تیم دور شد.

دقیقه 30: کاوه رضایی فرصتی عالی داشت که مدافعان العین مانع از گلزنی این بازیکن شدند.

دقیقه 38: خالد عبدالرحمن از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 44: کایو در محوطه جریمه استقلال ضربه خطرناکی به توپ زد که رحمتی موفق به مهار آن شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها