نخستین انتخابی تیم ملی کشتی بانوان اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۳۶
نخستین انتخابی تیم ملی کشتی بانوان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فدراسیون کشتی ، تیم آلیش کشتی بانوان اواخر اردیبهشت ماه برای معرفی نفرات تیم‌ ‌ملی یک انتخابی را بین نفرات اول تا ششم کشوری برگزار خواهد کرد و این نخستین انتخابی تیم‌ ‌ملی کشتی بانوان است. پیش از این نفرات برتر رقابت‌های کشور به میادین آسیایی و جهانی اعزام می‌شدند.

ملیحه فضلی، مربی تیم‌ ‌ملی آلیش کشتی درباره انتخابی تیم‌ ‌ملی بانوان، بیان‌ کرد: اواخر اردیبهشت ماه یک انتخابی بین نفرات اول تا ششم کشوری برگزار خواهد شد و این نخستین بار است که انتخابی تیم‌ ‌ملی برگزار می‌شود.

او در ادامه‌ افزود: پیش از آغاز سال 96 قرار بود تیم‌ ‌ملی در رقابت‌های ارکینبایف قرقیزستان شرکت کند، اما به دلیل صادر نشدن ویزا اردوی تیم‌ ‌ملی کنسل شد. بعد از پایان انتخابی اردیبهشت ماه، اردوها یا بلافاصله بعد از انتخابی آغاز می‌شود یا شاید یک هفته‌ بعد تا ملی‌پوشان خود را برای رقابت‌های جهانی لهستان آماده کنند.

فضلی درباره سطح آمادگی بانوان آلیش کار ایرانی، بیان‌ کرد: خدا را شکر ملی‌پوشان نسبت به گذشته بسیار با انگیزه‌تر شده‌اند و از نظر سطح کیفی تکنیک‌ها نیز پیشرفت داشته‌اند. زمانی که خودم کشتی می گرفتم نفرات از لحاظ بدنسازی و آمادگی جسمانی غیر حرفه‌ای بودند، اما در حال‌ حاضر همگی در سطح حرفه‌ای قرار دارند.

تیم‌ ‌ملی کشتی آلیش بانوان سال گذشته نایب قهرمان رقابت‌های جهانی قرقیزستان شد. مربی تیم‌ ‌ملی درباره قهرمانی در رقابت‌های جهانی لهستان در آینده بیان‌ کرد: ان‌شاء‌الله که ملی‌پوشان بتوانند عنوان قهرمانی را به دست آورند، اما من قول کسب این عنوان را نمی‌دهم و امیدوار هستم که این اتفاق رخ دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها