آبی‌های خوزستان هم تمرین را تحریم کردند

برگزاری بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان در ابهام

بازیکنان استقلال خوزستان عصر امروز به دلیل مشکلات مالی، تمرین نکردند. آنها تهدید کرده‌اند در صورت دریافت نکردن مطالباتشان فردا برای بازی با پرسپولیس به تهران نمی‌آیند.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۳۶
برگزاری بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان در ابهام

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر کسب کرده بودند، عصر امروز سه شنبه پس از عملی نشدن وعده و وعیدهای مسئولان باشگاه، به خاطر مشکلات مالی تمرین را تحریم کرده و به خانه هایشان بازگشتند.

مربی تیم استقلال خوزستان در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان گفت: متاسفانه پس از قهرمانی در لیگ پانزدهم، آب خوش از گلوی بازیکنان پایین نرفته و هر روز یک مشکل برای آنها به وجود می آید. قرار بود مسئولان به وعده هایشان عمل و مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند اما صبر و تحمل بازیکنان تمام شده و آنها هم امروز تمرین نکردند.

حیدر شریفی با بیان اینکه بازیکنان این تیم تهدید کرده اند در صورت حل نشدن این مشکل مقابل پرسپولیس هم به میدان نمی روند، خاطر نشان کرد: آژانس هواپیمایی که بلیت پرواز به تهران را صادر کرده است به دلیل بدهی باشگاه حاضر نیست بلیت ها را به باشگاه تحویل بدهد. این آژانس اعلام کرده تا زمانی که بدهی ها پرداخت نشود بلیت را به مسئول تیم نخواهد داد!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط ممکن است تیم با اتوبوس به تهران بیاید؟ گفت: طبق معمول به دنبال فرد خَیری هستیم که بتواند این مشکل را حل کند تا به تهران بیاییم و بازی حساس خود را برابر پرسپولیس انجام دهیم. ما در هفته های پیش نتایج قابل قبولی کسب کردیم و انتظار داریم مسئولان هم فکری به حال استقلال خوزستان کنند و این تیم را غریبه تصور نکنند.

مربی استقلال خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان این بار شوخی ندارند و به طور جدی تا پولشان را نگیرند تمرین نخواهند کرد. امیدوارم مسئولان به دنبال رفع این معضل بزرگ استقلال خوزستان باشند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان روز پنجشنبه این هفته باید در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
۰
۰
همش حاشیه سازیه تا به پرسپولیس ضربه بزنند.
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
۰
۰
رسول:نمیدونم چرا همه این اتفاقات برای همه تیمها دقیقا قبل از بازی پرسپولیس می افته،همه تیمها ضعیف و داغون میان جلوی پرسپولیس؟!؟!؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها