تیم پرسپولیس تهران در اولین بازی اش از لیگ قهرمانان آسیا در کشور عمان به مصاف تیم الهلال عربستان رفت و این بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۵۴
پرسپولیس ایران 1 - الهلال عربستان 1

به گزارش جام جم آنلاین ،تیم پرسپولیس برای بازی با الهلال با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی به میدان رفت.

* با توجه به برگزاری دیدار میزبانی پرسپولیس از الهلال عربستان در عمان، هواداران عربستانی استقبال خوبی از این دیدار داشته اند و بیشتر سکوها را به خود اختصاص داده اند.
* الهلال از سه بازیکن غیر آسیایی در ترکیب خود سود برده و این در حالی است که تنها بازیکن خارجی پرسپولیس روی نیمکت حضور دارد.
* حدود 500 هوادار به طور رایگان از سوی پرسپولیس روی سکوها اسکان داده شده اند و به حمایت از این تیم پرداخته اند.

* فرشاد احمدزاده همچون سه دیدار اخیر سرخپوشان در پست دفاع چپ برای این تیم به میدان رفته است.
* کمال کامیابی نیا بعد از غیبت در دو دیدار اخیر پرسپولیس به دلیل محرومیت، برای حضور در ترکیب این تیم مشکلی ندارد و به عنوان هافبک دفاعی برای سرخپوشان به میدان رفته است.
* پرسپولیس روی نیمکت خود بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، علی علیپور، شهاب کرمی، محسن ربیع خواه، سامان نریمان جهان و ابوالفضل درویش وند را دارد.

* کامیابی نیا در دقیقه 24 به دلیل اعتراض کارت زرد از داور سریلانکایی دریافت کرد.

دقایق حساس نیمه اول
دقیقه 6: در حالی که بازی با پاس های اشتباه دو تیم همراه بود، در این دقیقه مسلمان پشت محوطه جریمه بازیکن حریف را با خطا متوقف کرد که از این ضربه الهلالی ها نتوانستند سودی ببرند.
دقیقه 8: توپ ربایی مهدی طارمی در میانه میدان در حالی که دروازه بان الهلال هم برای قطع توپ جلو آمده بود با پاس این بازیکن برای رفیعی همراه شد که ضربه کم اثر سروش رفیعی در اختیار دروازه بان قرار گرفت.
دقیقه 9: وحید امیری در فرصتی ایده آل صاحب موقعیت شوتزنی پشت محوطه جریمه شد که ضربه او به راحتی در اختیار دروازه بان الهلال قرار گرفت.
دقیقه 38: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس پشت محوطه جریمه با کار تیمی سرخپوشان همراه شد که در ادامه ضربه نهایی به خوبی نواخته نشد تا توپ در اختیار الهلالی ها قرار گیرد.
دقیقه 44: ارسال از روی ضربه ایستگاهی برای الهلالی ها با ضربه سر مهاجم این تیم راهی به دروازه نیافت و با فاصله کم از دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

* ابتدای نیمه دوم درگیری محسن مسلمان با بازیکن الهلال نشان داد نیمه دوم پر تنشی در پیش داریم.
* دقیقه 47 فرار بازیکن الهلال او را با بیرانوند تک به تک کرد که بازیکن الهلال توپ را به تور رساند هر چند این گل خوشبختانه در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

دقایق حساس نیمه دوم:
دقیقه 47: سلمان فرج پشت مدافعان پرسپولیس صاحب موقعیت شد و با ضربه چیپ دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد که خوشبختانه با آفساید کمک داور این گل پذیرفته نشد.
دقیقه 48: ارسال زیبای وحید امیری در حالی که روی سر مهدی طارمی فرود آمده بود، با ضربه مناسبی از سوی او همراه نشد تا این موقعیت از دست برود.
دقیقه 55: ضربه بازیکن الهلال از پشت محوطه جریمه با برخورد به کمال کامیابی نیا به شکلی خطرناک از بالای دروازه عبور کرد و به کرنر برای این آبی پوشان تبدیل شد.
دقیقه 61: برگشت توپ پرتابی اوت پشت محوطه جریمه به محسن مسلمان رسید که ضربه سرضرب این بازیکن راهی به دروازه نیافت.

گل برای تیم پرسپولیس: محسن مسلمان با شوت از پشت محوطه جریمه توپ را در گوشه دروازه الهلال فرستاد تا پرسپولیس در دقیقه 67 یک بر صفر از الهلال جلو بیفتد.

* دقیقه 73 علیرضا علیپور به جای سروش رفیعی وارد زمین شد تا اولین تعویض برانکو در همین شرایط یک تعویض هجومی باشد.

* دقیقه 81 الهلال عربستان روی ضربه ارسالی کرنر توانست توسط ریکاردو به گل مساوی برسد.

دقیقه 85: ارسال مسلمان با ضربه ناقص سیدجلال حسینی با اشتباه دروازه بان همراه شد که توپ راهی کرنر شد.

دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
۰
۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها