سرمربی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های المپیک 2016 ریو بر اساس گزارش برخی منابع به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال لهستان انتخاب شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۴۳
رائول لوزانو با لهستانی ها قرارداد بست / پایان همکاری "شوالیه کوچک" با فدراسیون والیبال ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، همانطور که پیش بینی می شد همکاری رائول لوزانو با والیبال ایران به پایان رسید و این مربی دیگر در کنار تیم ملی والیبال ایران به عنوان سرمربی حضور نخواهد داشت. این مربی آرژانتینی سرمربی بعدی تیم ملی والیبال لهستان است، این خبری است که اکنون می توانید با مراجعه به چند سایت لهستانی ببینید. بر اساس اخبار مختلف ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در المپیک 2016 با قراردادی چهار ساله جانشین آنتیگا شده است.

البته لوزانو تا اکتبر 2016 با فدراسیون والیبال ایران قرار دارد اما به نظر می رسد به محض پایان آخرین مسابقه تیم ملی والیبال ایران در المپیک 2016 کار لوزانو با والیبال ایران تمام شد. این مربی آرژانتینی که به "شوالیه کوچک" شهرت دارد جهت حضور در مراسم خداحافظی پاسور پیشین تیم ملی والیبال لهستان به این کشور سفر کرده است اما گویا هدف اصلی سفر او به لهستان نه حضور در مراسم خداحافظی ستاره سابق تیم ملی لهستان که انعقاد قرارداد بوده است.

اکنون بحث بر سر جانشینی رائول لوزانو است، در اینباره نباید روی گزینه های ایرانی فکر کرد. به نظر می رسد سرمربی بعدی تیم ملی والیبال ایران نیز خارجی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها