مسابقات بسکتبال فیبا آسیا چلنج ــ تهران

زمان دیدار ایران ــ قطر تغییر کرد

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران می گوید قدرت تیم ملی نسبت به جام اطلس بیشتر شده است . حامد حدادی کاپیتان تیم ایران قبل از شروع رقابت های فیبا آسیا چلنج این حرف را می زند و معتقد است او و هم تیمی هایش مدعی شماره یک در این رقابت ها هستند.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۵
حدادی: قدرت تیم ملی بسکتبال ایران انکار شدنی نیست

به گزارش جام جم آنلاین ، حامد حدادی سنتر 218 سانتی تیم ملی بسکتبال ایران سرشناس ترین ستاره کنونی بسکتبال ایران است. در نبود بازیکنان بزرگی چون صمد نیکخواه و مهدی کامرانی، حامد حدادی همچنان می درخشد و در کنار ستاره های جوانی مثل بهنام یخچالی و سجاد مشایخی همچنان قدرت تیم ایران را حفظ کرده اند.

مسابقات فیبا آسیا چلنج از روز جمعه در تهران شروع می شود و کاپیتان تیم ملی می گوید: تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت های فیبا آسیا بخش دیگری از قدرت خود را نشان خواهد داد. به نظر من تیم ملی ایران نسبت به جام اطلس قوی تر شده است. این تیم همچنان که جلو می رود قویتر هم می شود.

حدادی در آستانه رقابت های فیبا آسیا چلنج قدرت خودش و تیم ملی را به رخ می کشد: چیزی که برای ما بسیار اهمیت دارد این است که بتوانیم مقام قهرمانی را به دست بیاوریم. قدرت تیم ملی بسکتبال ایران قابل انکار نیست. درست است، ما رقبای سرسختی داریم اما مدعی شماره یک قهرمانی محسوب می شویم.

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی توانم بگویم دقیقا قوی ترین تیم حاضر در فیباآسیا کدام تیم است. اصلا گفتن این حرف هم درست نیست؛ چرا که برخی تیم ها شرایط مشخصی ندارند.

حدادی از مسئولیت های خودش در تیم ملی گفت: وظیفه ای ندارم جز اینکه بهترین بازی ام را در تیم به نمایش بگذارم. بدست آوردن عنوان ارزشمندترین بازیکن همیشه زیر سایه موفقیت تیمی قرار دارد. موفقیت تیمی برای ما از هر چیزی مهم تر است، بنابراین جز قهرمانی به چیز دیگری رضایت نمی دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها