فرانک ریبری از حضور در بایرن مونیخ می‌گوید

خوشبختی مرد فرانسوی در قلب مونیخ

جام جم ورزشی: فرانک ریبری که سال گذشته در عین شایستگی توپ طلای فوتبال دنیا را به کریستیانو رونالدو اهدا کرد سیاست های فیفا در رابطه با اهدای این جایزه را مورد انتقاد قرار داد.
کد خبر: ۷۴۴۵۳۹
حمله تند فرانک ریبری به فیفا

به گزارش جام جم ورزشی ، فرانک ریبری سال گذشته به همراه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به عنوان کاندیدای نهایی جهت دریافت توپ طلای 2013 معرفی شده بود. اما او که با بایرن قهرمان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی شده بود در عین شایستگی این عنوان را به کریستیانو رونالدو واگذار کرد. او بعد از آن اظهار داشت که تنها بازیکن شایسته جهت دریافت توپ طلا بوده است.

ریبری که خاطره خوبی از توپ طلا و فیفا ندارد اینبار کاندیدای دریافت این جایزه نشده است اما معتقد است که باید مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان و یا آرین روبن هم تیمی هلندی اش این جایزه را ببرند نه رونالدو و مسی.

او با زیر سوال بردن سیاست های فیفا برای اعطای توپ طلا گفت: نویر هر موفقیتی را که فکرش بکنید به دست آورد. او قهرمان جهان شد و علاوه بر آن در بایرن مونیخ نیز ستاره بود. چه دلیلی وجود دارد به غیر از نویر فرد دیگری توپ طلا را ببرد؟

گفتنی است هر سال با انتخاب مسی و یا رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتقادها نسبت به فیفا و معیارهایش برای اعطای این جایزه بالا و بالاتر می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها